logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Cieknąca woda z kranu.................

Veb68 03 Wrz 2017 14:43 9504 10
  • #1 16678827
    Veb68
    Poziom 2  
    Witam

Jestem laikiem i pokonał mnie kran w kuchni...

Posiadam kran z rączką(lewo prawo) i od jakiegoś czasu kapie mi z niego. Doszedłem już do tego że z ciepłej wody ,gdy ją odłączę nic nie kapie. Kran jest nowy ok 2 miesiące użytkowania ,znalazłem już na internecie że może to być wina głowice. Przed momentem ją wymontowałem i nie ma w niej nic niepokojącego. Lecz gdy ją odkręciłem to w otworze w którym się znajdowała są 3 dziury przez które leci woda i z tej dolnej cały czas delikatnie leci woda więc to chyba będzie ta przyczyna a miałem wszystko pozakręcane. Dlaczego? Jak się pozbyć tego problemu?

Z Góry dziękuję i Pozdrawiam
    Załączniki: Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • #2 16678865
    Gunslinger
    Poziom 30  
    Ocena: 461
    Głowica, uszczelki głowicy nie dolegają do otworów, oraz możliwość pęknięcia korpusu. Skąd leci woda?
  • #3 16679101
    telecaster1951
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 818
    Zacznijmy od tego, że wszyscy używacie nazewnictwa potocznego i nie wiem co nazywacie kranem! Kran to jedno przyłącze, jeden kurek, jeden króciec. Bateria to połączenie kilku kranów. W przypadku baterii zlewozmywakowych, bateria to połączenie kranu dla wody ciepłej i zimnej.
    Co to za bateria?
    Veb68 napisał:
    miałem wszystko pozakręcan
    Jak rozumiem miałeś zakręconą wodę w instalacji?
    Veb68 napisał:
    to chyba będzie ta przyczyna
    Podejrzewam że skapuje Ci woda z wylewki.
    Jeśli woda kapie z wylewki, to najprawdopodobniej winna jest uszczelka od głowicy. Uszczelki się nie wymienia. Wymienia się całą głowicę. Weź, idź do Castoramy i kup.
    https://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie.../akcesoria-do-baterii/glowice-do-baterii.html