Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo Ideapad 700 - Dirt rally - trzeszczący dźwięk

Jack_Ripper_PL 05 Wrz 2017 12:41 573 2
  • Poziom 4  
    Witam,

    Mam problem z dźwiękiem podczas gry w Dirt Rally. Od samego włączenia słychać trzaski, podobne do tych, które są przy wpinaniu głośników do gniazda (gdy tylko zmniejszę rozmiar nagrania wrzucę je tutaj).
    Problem nie występuje ani przy słuchaniu muzyki, ani oglądaniu filmów, ani Youtubie, ani nawet przy innej grze (póki co sprawdzone tylko pod Heroes3).
    Sterowniki od karty graficznej mam najnowsze, dźwiękowej też - pobrane wczoraj prosto z supportu lenovo (tak na wypadek, gdyby windows sam pobrał jakieś kijowe).
    Zmniejszenie paska dźwięku w grze na mniej niż 100% nie pomogło, tak samo jak wyłączenie Dolby Audio, efektów dźwiękowych. Podłączenie słuchawek też nic nie zmienia. (Słuchawki na 100% sprawne).
    Uruchomienie gry na 1 procesorze spaliło na panewce - gra nie chce wcale ruszyć.
    Znalazłem jeszcze poradę o wyłączeniu Hyper Threading, lecz nie mogę znaleźć tej opcji w BIOS-ie.

    Konfiguracja sprzętowa:
    Laptop Lenovo Ideapad 700 15 ISK
    Windows 10 (aktualny)
    płyta główna - zagadka, HWinfo podaje tutaj model laptopa, Chipset Intel HM170
    Procesor Intel i5 6300 HQ
    Grafika nVidia GeForce 950m
    Karka dźwiękowa zintegrowana, Intel Skylake PCH -H
    ram 8GB

    Czy Hyper V może mieć wpływ na dźwięk?

    Liczę, że uda się rozwiązać problem.
    Pozdrawiam

    EDIT: obiecane nagranie


    EDIT 2:
    Pliki gry są w porządku. Przerabiałem istniejące .bnk do wav, i nic nie trzeszczy. Pozostają ustawienia gry bądź urządzenie, które ją obsługuje. Chyba, że coś przeoczyłem
  • Spec od komputerów
    Dawno temu miałem podobne problemy, pomogło ustawienie w konfiguracji głośników, zaawansowane: "24-bitowe, 96000 Hz (jakość studyjna)", spróbuj.
  • Poziom 4  
    Nawet nie zdążyłem wypróbować twojej porady.
    Problem zniknął, kiedy doinstalowałem DirectX 9.0c plus MS Visual C++ (bodajże tak to się zwie) 2010.
    Mimo wszystko dzięki za radę, może posłuży komuś innemu.