logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zarobki automatyka przemysłowego

sulkowski_adrian 07 Wrz 2017 20:48 16098 10
  • #1 16687127
    sulkowski_adrian
    Poziom 2  
    Cześć!

Niedawno rozpocząłem pracę jako automatyk przemysłowy. Do moich obowiązków należy projektowanie (dobór zabezpieczeń, sterowników, czujników, napędów, silników oraz ich programowanie i parametryzacja), uruchamianie i serwisowanie stworzonych linii produkcyjnych .

Zastanawiam się, jakie są realne przedziały zarobkowe dla ludzi doświadczonych w automatyce przemysłowej?
    Praca dla mnie bardzo ciekawa, ale tak samo dobrze mi się projektowało instalacje elektryczne (na studiach starałem się liznąć każdej branży, z zawodu jestem inżynierem elektrykiem o specjalności energoelektronika).

Zastanawiam się, co w przyszłości, przy założeniu, że byłbym doświadczonym i dobrym specjalistą, dałoby więcej pieniędzy? Praca jako inżynier automatyk czy projektant instalacji elektrycznych?

Pozdrawiam.
  • #2 16687656
    Zbych034
    Poziom 39  
    Ocena: 1415
    Twoja praca jest warta tyle ile za nią Ci zapłacą a Ty ją wykonasz.
  • #3 16687675
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #4 16687680
    karolark
    Poziom 42  
    Ocena: 2502
    banda.amatorów napisał:
    NA tym forum panuje tabu, nikt CI nie poda konkretnych widełek, tylko takie truizmy jak wyżej.

A kolega napisze ile zarabia? Są widełki dostepne w necie a konkrety każdy umawia z ewentualnym pracodawcą
  • #5 16687702
    mariusz.s
    Warunkowo odblokowany
    Ocena: 79
    Witam , jest gdzieś portal gdzie podajesz kilka danych i pokazuje twoje zarobki w skali kraju, wieku , wykształcenia etc. wg tego moje są w górnej grupie , rzekomo tyle co ja zarabia tylko ok 20%, powiem tylko że zarabiam dużo powyżej średniej krajowej
  • #6 16687740
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 16840705
    advent_child