Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radmor 5102-TE (kombinowany) - Regulacja napięć, wyprowadzenie gniazda korektora

Greg01pl 15 Wrz 2017 21:10 321 5
  • #1 15 Wrz 2017 21:10
    Greg01pl
    Poziom 8  

Witam!
    Jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o elektronikę. Potrafię mniej więcej odczytać schemat (choć nie zawsze) i polutować to i owo.
    Potrzebuję pomocy kolegi z większym doświadczeniem, bądź kogoś, kto nawet odpłatnie pomógłby mi w ustawieniu Radmora oraz wyprowadzeniu gniazda pod korektor.

Krótki opis problemu - posiadałem Radmora fajnego, sprawnego, ale zachciało i się grzebać i zrypałem głowicę FM, oraz jak kto głupi wymieniłem wszystkie kondy na złote nichicony (ni cholery nie poprawiło brzmienia, a zrujnowało portfel i sprawność urządzenia). Następnie zachciało mi się wymiany tylnego panelu... ale już miałem dość własnych pomysłów i oddałem pewnemu elektronikowi do poprawy - dostał ode mnie komplet nowych płytek (oryginalnych nie grzebanych) - tych które uszkodziłem, nowe wiązki przewodów (przy starych np brakowało przełącznika AM/FMmono/FMstereo) i nowiutki panel tylny. No i pewnie by było dobrze, gdyby sz.p. elektronik lutował kable 1:1, ale gość wywalił starą wiązkę i zaczął lutować ze schematu... efekt końcowy taki, że po 2 m-cach odebrałem niesprawny sprzęt i kupiłem cały chasis z wiązką i połową płytek poprzekładałem z poprzedniego Radka co było trzeba np przestrojoną głowicę FM oraz nowym panelem z gniazdami chinch...