logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć niebieskie LED podświetlenie w Golf 4 do zapalniczki?

ventur222 28 Wrz 2017 16:06 2043 3
REKLAMA
  • #1 16726190
    ventur222
    Poziom 2  
    Hej, na początku już pragnę zaznaczyć. Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o sprawy elektryczne. Jedyny kontakt z elektrycznością miałem w 1 i 2 klasie technikum gdy rozbierałem komputer na części (jestem informatykiem) więc pewnie będzie kupa śmiechu ze mnie ^^ ale mniejsza o to :P Posiadam auto golf 4 i chciałem sobie zrobić niebieskie led'owe podświetlenie pod stopami. Dla niektórych to "wieśniackie" itp ale mi się podoba a czy nie o to chodzi by auto podobało się nam a nie komuś ? Dobra bo zboczyłem z kursku. Zakupiłem kabel, 2m paska led i przełącznik. Gościu mówił, że mam wyciągnąć zapalniczkę i pociągnąć prąd od zapalniczki, bo będzie to najłatwiejsze wyjście. Paski led mam zamiar pociąć na 4 równe części i potem zlutować z kablem. Ktoś by mi mógł wytłumaczyć jak połączyć to wszystko ? Począwszy od podłączenia kabla do zapalniczki do zrobienia tak, by włączało się na przycisk. Byłbym też wdzięczny gdybyście pisali "po łopatowemu" ponieważ nic a nic nie ogarniam z elektryki. Fajnie by było gdyby ktoś napisał jakiś prosty schemat jak co i do czego mam lutować i podłączać :> Naprawdę dzięki wszystkim za pomoc
    Jak podłączyć niebieskie LED podświetlenie w Golf 4 do zapalniczki?Jak podłączyć niebieskie LED podświetlenie w Golf 4 do zapalniczki?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 16726290
    szogun
    Poziom 23  
    Ocena: 127
    Jeśli naprawdę jesteś informatykiem i zadajesz takie pytanie to znaczy że reforma polskiej szkoły jest konieczna . Jak pasek led 12 v podłączyć pod 12 v ? Stara nawet nie ośmio tylko siedmiolatka podstawowa by wystarczyła ! Jedyny problem to to że wtedy nie było jeszcze diod Led .