Witam wszystkich proszę o rozszyfrowanie kodów błędów:
BMS
51261 T1882984
3088 T1882984
EMS
4124
8263
8255
RET
27101 T1754709
ACC
2 T1801701
Problem z hamulcami polega na tym że kierowca podczas jazdy zauważył czerwoną kontrolkę od hamulca pojawił się sygnał akustyczny a kiedy chciał zahamować działały tylko hamulce na pierwszej osi. Auto w takim stanie zjechało na serwis została wymieniona jednostka sterująca hamulcami(na inną używaną). Wszystko było ok przez pierwsze 2 tyg, potem przy ruszaniu na parkingu po puszczeniu ręcznego hamulca przednia oś przytrzymała jakieś 5 metrów potem odpuściła i pojawił się sygnał akustyczny oraz kontrolka jak przy pierwszej sytuacji. Po zgaszeniu auta i ponownym włączeniu zapłonu pojawił się komunikat a teście EBS i że trzeba wcisnąć pedał hamulca, po teście wszystko wróciło do normy i było ok przez 3 tyg do wczoraj. Teraz hamulec jest niby na każdej osi ale bardzo słaby. Świeci się kontrolka od hamulca i podczas jazdy pojawia się sygnał akustyczny. Dodam jeszcze że przed pierwszą awarią jakieś 500 km zapaliła się kontrolka ABS naczepy i świeci się od tamtej pory cały czas nawet po wymianie jednostki sterującej od hamulca.
Wspomnę jeszcze że czasem pojawia się komunikat "usterka retardera" i wtedy retarder nie działa, wszystko wraca do normy po zgaszeniu i zapaleniu auta. Dzieje się to niezależnie od problemów z hamulcami. Kiedy jest awaria hamulców nie działa automatyczny retarder ale to chyba normalne w takiej sytuacji, manualny retarder działa normalnie.
Dodatkowo napisałem błędy EMS i ACC jednak najbardziej zależy mi na rozpoznaniu tych BMS i RET.
Czekam na odpowiedz i leczę na waszą pomoc.
Pozdrawiam.
BMS
51261 T1882984
3088 T1882984
EMS
4124
8263
8255
RET
27101 T1754709
ACC
2 T1801701
Problem z hamulcami polega na tym że kierowca podczas jazdy zauważył czerwoną kontrolkę od hamulca pojawił się sygnał akustyczny a kiedy chciał zahamować działały tylko hamulce na pierwszej osi. Auto w takim stanie zjechało na serwis została wymieniona jednostka sterująca hamulcami(na inną używaną). Wszystko było ok przez pierwsze 2 tyg, potem przy ruszaniu na parkingu po puszczeniu ręcznego hamulca przednia oś przytrzymała jakieś 5 metrów potem odpuściła i pojawił się sygnał akustyczny oraz kontrolka jak przy pierwszej sytuacji. Po zgaszeniu auta i ponownym włączeniu zapłonu pojawił się komunikat a teście EBS i że trzeba wcisnąć pedał hamulca, po teście wszystko wróciło do normy i było ok przez 3 tyg do wczoraj. Teraz hamulec jest niby na każdej osi ale bardzo słaby. Świeci się kontrolka od hamulca i podczas jazdy pojawia się sygnał akustyczny. Dodam jeszcze że przed pierwszą awarią jakieś 500 km zapaliła się kontrolka ABS naczepy i świeci się od tamtej pory cały czas nawet po wymianie jednostki sterującej od hamulca.
Wspomnę jeszcze że czasem pojawia się komunikat "usterka retardera" i wtedy retarder nie działa, wszystko wraca do normy po zgaszeniu i zapaleniu auta. Dzieje się to niezależnie od problemów z hamulcami. Kiedy jest awaria hamulców nie działa automatyczny retarder ale to chyba normalne w takiej sytuacji, manualny retarder działa normalnie.
Dodatkowo napisałem błędy EMS i ACC jednak najbardziej zależy mi na rozpoznaniu tych BMS i RET.
Czekam na odpowiedz i leczę na waszą pomoc.
Pozdrawiam.