Witam, w związku z nadciągającym Black Friday przymierzam się do zakupu telewizora, jako że mój obecny jest sprzed kilkunastu lat to w temacie dzisiejszych telewizorów jestem totalnym laikiem i chętnie przyjmę każdą uwagę i radę. Telewizor ma głównie służyć do netflixa i PS4 Pro, przynajmniej na początku. Wstępnie planowałem nie wydawać więcej niz 4 tysiacę, jednak czytając wiele recenzji w internecie zauważyłem że model Sony KD-55XE9005 zbiera wiele pochwał i jest uznawany za jeden z najlepszych telewizorów w średniej półce cenowej, dlatego skłaniam się nad dołożeniem pieniędzy i zakup tego telewizora. Czy naprawdę wart jest tych pieniędzy? Dodam, że mogę kupić go w cenie 5399zł w Sony Centre, a w innych sklepach cena wynosi ok. 5600-6000zł.
PS. Domyślam się, ze ciężko będzie na to odpowiedzieć, ale ta oferta za 5399zł kończy się w tą niedziele, mogę się spodziewać lepszej oferty na samo Black Friday lub święta?
1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? Około 23m
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2,5-3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? raczej stać
6. Jak słońce świeci w pokoju? słabo
7. Jaki masz obecnie telewizor? jakiś stary, kineskopowy
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? Płynny obraz, 4k, odczuwalne HDR, niski input lag do grania na PS4 Pro
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? głównie netflix
10 .Jakie urządzenia? PS4 Pro, czasem laptop
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? 5-6h
12. Czy zdarza się że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program? tak, ale rzadko
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? głównie różnorakie seriale i filmy na netflixie, filmy przyrodnicze, sport
14. Czy zamierzasz serfować po internecie? Głównie do youtuba.
15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Tak, około 2-3h dziennie, czasem więcej, czasem mniej.