Witam. Mam problem z silnikiem Wacker WM 100, od pewnego czasu w silniku w misce olejowej a raczej w komorze korbowodowej zbiera się paliwo w dość znacznych ilościach. Podejrzewałem nie domykający się zaworek w gaźniku, ale po wymianie na inny gaźnik sprawny to samo. Zdemontowałem silnik i po rozkręceniu i sprawdzeniu zaworów okazało się że ssący jest nieszczelny. To znaczy po nalaniu paliwa na głowicę od spodu paliwo przesącza się w kolektor ssący. Moje pytanie jest takie, czy istnieje możliwość, aby w momencie sprężania część paliwa jest cofnięta do gaźnika i komory filtra powietrza i tam się gromadzi a po zgaszeniu spływa przez gaźnik na tłok i do oleju. Nie dopisałem, że raz zaraz po zgaszeniu jak ściągnąłem wąż łączący filtr powietrza z gaźnikiem wylało się troszkę paliwa a tam powinno być sucho. Proszę o sugestie, czy moje spostrzeżenia są trafne a może to coś innego. Nowy silnik to koszt 3700zł i to ciężko dostać. Czekam na podpowiedzi.