Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz do głośników 2.1 Genius SW 3000

komodo404 27 Gru 2017 18:12 231 4
  • #1 27 Gru 2017 18:12
    komodo404
    Poziom 11  

Witam,

Niestety na forum "podobne" pytania zostały bez odpowiedzi. Może u mnie uda się coś wykombinować.
    Krótko.
    Mam zestaw głośników komputerowych Genius SW-G2.1 3000
    Genius SW-G2.1 3000

Grały fajnie. Niestety wzmacniacz jest ich kulą u nogi. Już raz był w naprawie, skasowali mnie około 80zł (psioczyli coś o potencjometrze i końcówkach mocy.... nie znam się na tym). Podziałało to jakieś 4 miesiące i w święta znów padło. Mam już dosyć jego napraw.
    Proszę powiedzcie mi czy w cenie nieprzekraczającej nowych zestawów głośnikowych 2.1 są jakieś wzmacniacze na wzór tego co ja mam?? Bo na alledrogo nie ma nic, albo ja źle szukam.
    Wizja kupna kolejnego nowego zestawu 2.1 troszkę mnie przeraża bo szkoda mi wyrzucać te głośniki i sub, bo grały fajnie.
    Na OLX znalazłem jedynie takie badziewko...nadało by się to ?
    Wzmacniacz 2.1

Będę wdzięczny za pomoc.

0 4
  • #2 27 Gru 2017 19:03
    762302
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 27 Gru 2017 19:17
    osiniak75
    Poziom 29  

W tym badziewku z OLX siedzi zapewne cos takiego.
    http://allegro.pl/wzmacniacz-mocy-tda2030a-2-1-2x18w-subwoofer-nowy-i6116714544.html
    Nie wykluczone że coś podobnego jest w Genius, na kupno jakiegoś gotowego wzmacniacza z zasilaczem i obudową są marne szanse bo większość zestawów komputerowych ma wzmacniacz w obudowie subwofera. Więc bierzesz co jest, gotowe "badziewko" lub kupno płytek i samodzielny montaż w obudowie tego co masz.

0
  • #4 27 Gru 2017 22:05
    komodo404
    Poziom 11  

Dzięki koledzy za włączenie się w temat.