Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Ambilight z taśmy led ws2812b

19 Feb 2018 22:17 1491 8
  • Level 5  
    Witam, przy próbie zrobienia modułu ambilight wspieranego przez arduino nano napotkałem problem. Po podłączeniu wszystkiego jak należy i dobraniu odpowiedniego zasilacza (5v V 8a A) podświetla mi się około 55 diod z 118 diod (taśma led rgb ws2812b), prosiłbym o prostą pomoc ponieważ jestem zielony w tych sprawach :)
    Do you have a problem with Arduino? Ask question. Visit our forum Arduino.
  • Level 16  
    wklej kody których użyłeś i schematy
  • Moderator of Computers service
    Temat ze względu na brak jakiegokolwiek opisu powinien właściwie trafić do kosza z adnotacją, że Forum wróżbitów ma zupełnie inny adres. No ale może uda się od Kolegi jeszcze wyciągnąć jakieś informacje na siłę (w sumie to Koledze powinno zależeć na podaniu jak największej ilości informacji - bez nich nikt nie pomoże w rozwiązaniu problemu). Tak więc, przynajmniej jeszcze na chwilę, temat przenoszę do działu dla początkujących.

Koledze k9mil chodziło zapewne o to, co wgrałeś do tej pory do procesora na płytce Arduino. Bo jeśli jeszcze niczego nie wgrałeś, to w zasadzie nie powinieneś się spodziewać, że cokolwiek będzie działać :)
  • Level 5  
    Code: c
    Log in, to see the code

To chyba o ten kod chodzi, ale jak zaznaczyłem jestem zielony w tych sprawach i według mnie przy włączeniu komputera odpala się tylko połowa ledow i warto zaznaczyć że mam taśmę 74led/metr
  • Level 16  
    Adrian019283 wrote:

#define NUM_LEDS 56

Tutaj masz deklarację ilości ledów
  • Level 5  
    k9mil wrote:
    Adrian019283 wrote:

#define NUM_LEDS 56

Tutaj masz deklarację ilości ledów

Czyli mam tutaj wpisać tylko ilość pojedynczych ledow czy jeszcze mam coś zmienić ?
  • Level 5