logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Lenovo yoga300 32GB 11'6cala - Za mała pamięć na aktualizacje

ewuta68 20 Mar 2018 09:01 8601 7
REKLAMA
  • #1 17115562
    ewuta68
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Posiadam Lenovo yoga300 32GB z wgranym systemem Windows 10 i mam problem z miejscem na dysku ponieważ system domaga sie aktualizacji która ma az 8 GB a ja tylu nie posiadam na dysku .Czy jest możliwość powiększenia tej pamięci czy laptop-taablet nadaje sie na złom.?Wiem ze karta pamieci jest przylutowana do plyty glownej.Bardzo proszę o konstruktywna odpowiedz jestem calkowitym laikiem .Z góry dziękuję za jakiekolwiek info Ewka
  • REKLAMA
  • #2 17116536
    sasad
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Lenovo yoga300 nie posiada dysku HDD ? Jaki to model ? Jaki procesor,pamięci ram ile / .
  • REKLAMA
  • #3 17116584
    ewuta68
    Poziom 2  
    Ram ma 2 GB,procesor Celeron,dysk HDD
  • REKLAMA
  • #4 17116711
    sasad
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Sprawdziłem podobny model i nie widzę możliwości rozbudowy komputera poza tzw dyskiem zewnętrznym do gniazda USB. Jest jeszcze taka opcja i po prostu zrezygnować z uaktualnienia Win 10 i wyłączenia aktualizacji.Wystarczy poszukać w Google . A jak na proste potrzeby to wystarczy zapora windows i antywir z windowsa na potrzeby bezpiecznego internetu .
  • #5 17117062
    icosie
    Poziom 34  
    Ocena: 239
    Witam

Ściągnij jakiś program do obejrzenia struktury folderów na dysku w tym laptopie.
    Na przykład: WinDirStat

Po przeskanowaniu zrób zrzut okna i wstaw go tu na forum jako obrazek.

Prawdopodobnie da się uzyskać kilka GB przez gruntowne czyszczenie dysku.