Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nawiązywanie połączeń w sieciach trankingowych tetra

22 Sie 2005 12:48 2595 5
  • Poziom 10  
    Witam! Jestem laikiem w sprawach radiokomunikacji, ale wiem jaka jest idea sieci trankingowych (dynamiczny przydział kanałów itp) i interesuje mnie jak wygląda nawiązanie połączenia, z punktu widzenia posiadacza jakiegoś radiotelefonu np.przewoźnego.

1. Wybiera się indywidualny numer docelowego radiotelefonu i sieć przydziela kanał rozmówczy, czy trzeba jeszcze dodatkowo głosem go wywołać? A może wybór numeru indywidualnego jest zbędny,wystarczy wywołanie głosem?
    2. Czy przydzielenia kanału następuje w momencie wywołania czy zgłoszenia odbiorcy?
    3. Jak to wygląda w wywołaniu grupowym?
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Piotr [trzykoty] napisał:
    Witam! Jestem laikiem w sprawach radiokomunikacji, ale wiem jaka jest idea sieci trankingowych (dynamiczny przydział kanałów itp) i interesuje mnie jak wygląda nawiązanie połączenia, z punktu widzenia posiadacza jakiegoś radiotelefonu np.przewoźnego.

1. Wybiera się indywidualny numer docelowego radiotelefonu i sieć przydziela kanał rozmówczy, czy trzeba jeszcze dodatkowo głosem go wywołać? A może wybór numeru indywidualnego jest zbędny,wystarczy wywołanie głosem?
    2. Czy przydzielenia kanału następuje w momencie wywołania czy zgłoszenia odbiorcy?
    3. Jak to wygląda w wywołaniu grupowym?

Witam!

Kazda siec trankingowa dziala troche inaczej.

1) W sieciach MPT1327