Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI Q5 2.0 TDI CAHB - P0088 - za wysokie ciśnienie w rampie paliwa, Czy dobrze

05 Cze 2018 23:21 1596 4
  • Poziom 4  
    Witam serdecznie, proszę o poradę odnośnie Audi Q5 2.0 TDI CAHB, przebieg 188 000 km, po czyszczeniu układu dolotowego, kolektor, klapki wirowe, przepustnica, EGR, nowe płyny i filtry i w tym filtr paliwa, i nie mogę pozbyć się błędu P0088, przy odpalaniu, przy spokojnej jeździe zapisuje się w pamięci ten własnie błąd P0088 – Fuel rail/system pressure too high. Jeśli zapalimy auto bez błędu, i będziemy jeździć dynamicznie, auto ma bardzo dobre osiągi, w tryb awaryjny wchodzi tylko przy "ekonomicznej" jeździe.
    W pompie wysokociśnieniowej na zaworze ztm jest siteczko które było zabrudzone w około 5-8 % powierzchni, skrupulatnie wyczyszczone, wdmuchane trafiło z powrotem na swoje miejsce, czystość zachowałem, żadne ciała obce tam nie wpadły. Test przelewowy, wtryskiwaczy pokazał odchyłkę o 10% i 30 % więcej na 3 i 1 wtryskiwaczu, w porównaniu z 2 i 4 gdzie były równe ilości paliwa.
    Skok ciśnienia pod komputerem diagnostycznym KTS występuje przy dodawaniu gazu, zadane jest np 400 bar a rzeczywiste z czujnika ciśnienia paliwa w listwie nawet dwukrotnie wyższe. Czy dobrze odstawiam na regulator ciśnienia paliwa? Pomoże jedynie wymiana na nowy czy jest możliwość czyszczenia jego elementów, a może odpływ jest niedrożny? Jak ugryźć temat, od czego zacząć? jak zdiagnozować sam regulator ciśnienia paliwa, jak go ewentualnie naprawić, wyczyścić ? Nr to 0 281 002 858.
    Czy iść tym tropem (poniższy link) a może przyczyna jest banalnie prosta ?
    https://www.troublecodes.net/pcodes/p0088/

    Z góry dziękuje za podpowiedzi z doświadczenia, nieraz przekonałem się już ile jest warta rada kogoś kto przerabiał dany temat!
  • Poziom 39  
    Niestety nie można tego zdiagnozować, trzeba niestety iść na ryzyko i wymienić na nowy lub jeśli masz możliwość podłożyć ze sprawnego auta.
    Niedrożny odpływ(powrót) paliwa powodowałby wycieki paliwa.
  • Poziom 11  
    Witam
    Jak sie udało rozwiązać ten problem? Mam to samo i wymiana zaworu nic nie dala.. Proszę podzielić się doswiadczeniem :-)
  • Poziom 4  
    Odesłałem pompę paliwowa wysokiego ciśnienia do regeneracji i założyłem z powrotem i błąd nie występuje do dziś. Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Dzieki, winowajca byl zle dobrany zawor na pompie