logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Program Rodos - jak dodać niedostępne katalogi KNR AL-01, AT-14?

vikon 01 Lip 2018 19:59 3069 4
REKLAMA
  • #1 17307189
    vikon
    Poziom 14  
    Ocena: 35
    Witam,
    Jestem początkującym w kosztorysowaniu, jakiś czas temu zakupiłem program RODOS. Wydawał mi się przystępny i oczywiście była dobra cena. Teraz jednak trafiłem na problem którego nie mogę przeskoczyć. Posiadam przedmiar na którym są katalogi niedostępne w programie (nawet nie można ich zamówić ) np. KNR AL-01 czy KNR AT-14 itp. Czy jest możliwość jakoś ręcznie dodać do programu lub inne wyjście z tej sytuacji?
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 17395930
    Jan-kosztorys
    Poziom 2  
    Te KNRy pochodza z programu Norma. Tak to jest, że każdy program ma swoja bazę katalogową. Najpopularniejsze 2-01, 2-02 znajdziemy wszędzie, a te poświęcone nowym technologiom już niekoniecznie.

Raczej dograć tego nie da rady. W jakim formacie są bazy katalogowe RODOSa?
  • REKLAMA
  • #3 17635322
    miro88
    Poziom 24  
    Ocena: 162
    To zależy czy Rodos posiada funkcję dodawania katalogów. O ile masz je w wersji papierowej albo PDF to wtedy można dopisać ręcznie te katalogi.
    I wtenczas będą już dostępne przy robieniu kosztorysów.
    Identyczną operację robiłem w programie Zuzia.
  • REKLAMA
  • #4 17636082
    marwis00
    Poziom 14  
    Ocena: 39
    Link
    Coś da się znaleźć.
  • #5 18048525
    Andre2012
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Tak jak w linku /odpowiedzi powyżej/ Rodos ma tylko kilka katalogów AT z programu normy.

Potrzebne Knr ( pozycje do kosztorysu) można uzupełnić do programu Rodos przez Importy i eksporty kosztorysów z innych programów kosztorysowych.
    Należy zapisać wykonany kosztorys do pliku odczytywanego przez posiadany program RODOS .