Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sam 1,7 D Isuzu - Instalacja elektryczna.skrzynka bezpieczników.

murek35 01 Aug 2018 18:44 738 5
    murek35
    Level 12  
    Panie i Panowie ,,machanicy" :).
    Szukam pomocy w temacie instalacji el.do traktorka sam,na bazie silnika Isuzu 1,7D.z alternatorem.To znaczy instalacje zrobiłem,ale po swojemu :).Chciałem to wszystko zabezpieczyć bezpiecznikami.Nie wiem jak zabrać się do tematu.To znaczy gdzie w skrzynce +,gdzie -.Jak podlączyć kable.Akurat w tym temacie jestem zielony.Mam tylko bezpiecznik(70A) na swiecach żarowych.Skrzynkię kupiłem od Ursusa 330,na 6 bezp.
    Co mam na desce...
    stacyjka 3 pozycyjna -.kontrolki-podgrzewacze-rozrusznik.
    wna silniku czujnik temp.wody do zegara,termowłącznik do wentylatora chłodnicy.Kontrolki ładowania,oleju,świec żarowych.Jak by ktoś tak ,,łopatologicznie " mi wytłumaczył ,będę w siódmym niebie.Oczywiście z góry dziękuję.I wszystkich pozdrawiam.
    LENIWIEC_PL
    Level 28  
    Witaj.
    Widzę, że jesteś kolejną osobą która zrobiła sama w oparciu o silnik z opla isuzu.
    Powiedz lub pokaż w jaki sposób podłączyłeś pompę wtryskową w tym silniku.
    Alternator masz od innego silnika czy oryginalny? Siedziały tam jeśli pamiętam alternatory hitachi.