Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Leon 1M 2001 1.9tdi - uniwersalny zamek centralny

03 Sie 2018 15:38 681 27
  • Poziom 4  
    Witam
    mam taki problem, kupiłem Seata Leona, dostałem jeden pilot, który w dodatku nie działał, więc stwierdziłem że kupię uniwersalny zamek centralny model lb402.
    wszystko podłączone tak jak w instrukcji, że na forum opisywane. W momencie wciśnięcia otwórz na pilocie z zestawu samochód się otwiera a z drzwiami otwierają się wszystkie szyby-nic oprócz kabeli które maja zamykać i otwierać samochód nie było podłączone, w momencie wciśnięcia zamknij samochód zamyka drzwi ale szyby stoja w miejscu. Ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?
  • Poziom 17  
    Przyciski na pilocie masz oznaczone "otwórz" i "zamknij"?
    Jeśli nie to zamień przewody sterujące.
  • Poziom 4  
    oznaczone są jako kłódki, otwarta i zamknięta.. 😁
    sterujące w sensie te w które się wpiąłem?
  • Poziom 17  
    Tak te w które się wpiąłeś.
  • Poziom 4  
    może moje pytanie zabrzmi głupio ale, mam przewód A który po zwarciu do masy zamyka drzwi i po dłuższym przytrzymaniu zamyka szyby i przewód B który po zwarciu masy otwiera drzwi i szyby, to jest opcja ze w wiązce znajdują się przewody które zamykają tylko drzwi?
  • Poziom 38  
    Wrzuć schemat tej centralki ale pewnie masz ustawiony długi impuls dlatego tak masz.
  • Poziom 4  
    Seat Leon 1M 2001 1.9tdi - uniwersalny zamek centralnySeat Leon 1M 2001 1.9tdi - uniwersalny zamek centralny
    takie coś mam z zestawu, strzałka zaznaczyłem w jaki sposób mam to podłączone
  • Poziom 38  
    Siłowniki oryginalne czy dokładane? Zmień czas sterowania.
  • Poziom 4  
    wszystko jest oryginalne, dolozona tylko na centralka. mógłbyś mi powiedzieć jak zmienia się ten czas? bo jestem zielony w te klocki 😳
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Spójrz w instrukcję którą wkleiłeś , na 90% masz to źle podłączone.
  • Poziom 4  
    Mam to podłączone dosłownie tak jak na schemacie, kilka razy sprawdzane. Pomarańczowy, pomarańczowo-czarny razem z masą centralki, żółty, żółto-czarny razem z plusem centralki, zamykanie na zamykanie i otwieranie na otwieranie
  • Poziom 17  
    Jeżeli jest to fabryczny centralny zamek to połączenie zgodnie ze wskazanym rysunkiem jest błędne. Musisz skonfigurować połączenie centralki na sterowanie dwoma minusami i wpiąć je w sterowanie siłownika przednich najlepiej lewych drzwi.
  • Poziom 4  
    Czyli z tego co rozumiem, muszę wypiąć żółty, żółto-czarny z plusa a zamykanie i otwieranie mam wpiąć na siłownik? a nie w te kable co idą od kostki (zamykanie i otwieranie)?
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
  • Poziom 4  
    Biały i biało - czarny gdzie dokładnie wpiąć? czy zostawić je na miejscu? bo obecnie zamykanie mam na żółto zielonym a otwieranie na niebiesko żółtym - te przewody w drzwiach zamykają i otwieraja

    edit : dzięki za pomoc 😁! winowacja były te żółte na plusie, pomarańczowe trzeba było usunąć, tak jak pisałeś.
  • Poziom 4  
    Jednak pojawił się mały problem, zamykają mi się wszystkie drzwi oprócz kierowcy, po otwarciu drzwi klamką uruchamia się alarm, ktoś ma jakiś pomysł?
  • Poziom 17  
    Jeśli masz wkładkę do zamka w drzwiach pasażera to sprawdź czy zamykając kluczem drzwi pasażera zamkną się drzwi kierowcy.
  • Poziom 4  
    nie, nie zamykają się
  • Poziom 38  
    A z przycisku w aucie jeżeli taki posiadasz?
  • Poziom 17  
    To uszkodzony masz zamek w drzwiach kierowcy.
  • Poziom 4  
    zamek wymieniony ale problem w dalszym ciągu występuje

    Dodano po 59 [sekundy]:

    piotrekwoj1 napisał:
    A z przycisku w aucie jeżeli taki posiadasz?

    z przycisku też nie zamykają się te drzwi, jedynie przez wkładkę w tych drzwiach
  • Poziom 17  
    To być może uszkodził się moduł sterujący tym zamkiem, ten na silniczku podnoszenia szyby. Bo jeśli chciałeś w pierwszej wersji wysterować samym silniczkiem zamka to mogło się tak stać.
  • Poziom 4  
    Jak zwieram z masą kabelek od zamykania to szyby działają, to samo z otwieraniem, reagują wszystkie drzwi oprócz kierowcy
  • Poziom 17  
    To szyba kierowcy też nie działa?
  • Poziom 4  
    szyby działaja wszystkie, zamykanie zamka drzwi kierowcy nie działa po zwarciu kabelka zamykania do masy, reszta drzwi działa (nowy zamek w drzwiach kierowcy)
  • Poziom 17  
    frankrom napisał:
    To być może uszkodził się moduł sterujący tym zamkiem, ten na silniczku podnoszenia szyby. Bo jeśli chciałeś w pierwszej wersji wysterować samym silniczkiem zamka to mogło się tak stać.

    Rozmontuj ten sterownik i zobacz czy nie widać czegoś spalonego w środku.
  • Poziom 38  
    Sprawdź dokładnie wiązkę pomiędzy drzwiami kierowcy a karoserią czy czasami nie masz ułamanego przewodu.
  • Poziom 4  
    piotrekwoj1 napisał:
    Sprawdź dokładnie wiązkę pomiędzy drzwiami kierowcy a karoserią czy czasami nie masz ułamanego przewodu.

    chodzi ci o to czy któryś przewód będzie zwarty do masy?
    frankrom napisał:
    frankrom napisał:
    To być może uszkodził się moduł sterujący tym zamkiem, ten na silniczku podnoszenia szyby. Bo jeśli chciałeś w pierwszej wersji wysterować samym silniczkiem zamka to mogło się tak stać.

    Rozmontuj ten sterownik i zobacz czy nie widać czegoś spalonego w środku.

    sterownik szyby czy ta centralka co dokładam?