Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Philips 50PFH6550/88 - Nie reaguje na pilota

aruel89 25 Oct 2018 18:28 8649 5
  • #1
    aruel89
    Level 2  
    Witam,
    w sumie to od początku mam problem z tym TV, bo wolno włączał się. Nacisnąłem na pilocie przycisk włączający TV, dioda na TV mignęła i zawsze musiałem czekać kilka sekund zanim się włączy. Nie chciałem bawić się w odsyłanie i tak działał przez rok. TV chyba powystawowy, choć taki miał nie być.
    Teraz telewizor Philips 50PFH6550/88 przestał reagować na pilota. Baterie dobre są. Szukałem informacji w internecie i próbowałem resetować go poprzez odłączenie wszystkich kabli i zasilania, ale nic to nie dało. Wygląda to mniej więcej tak, że żeby wyłączyć TV muszę odłączyć zasilanie i to samo przy włączeniu. Jak telewizor jest uruchomiony dłużej to przycisk wbudowany w TV nie działa, ale za to gdy podłączę TV do zasilania to przez jakiś czas przycisk na TV działa. Pilot prawie wcale nie reaguje. Dopiero jak TV sam wyłączy się, bo za długo chodzi (to chyba jakiś tryb usypiania, bo mam go pod komputer podłączonego) to żeby włączyć mogę użyć przycisku na pilocie, ale po włączeniu go pilotem przestaje ten pilot znów działać i na TV po wciskaniu przycisków na pilocie nie świeci się dioda. Tak jakby nie wykrywał pilota. Próbowałem z pendrive zaktualizować oprogramowanie TV, ale nie da rady, bo żeby kontynuować aktualizację trzeba nacisnąć "ok" na pilocie, a on nie działa. Przyciskiem umieszczonym na TV raczej nie da się zatwierdzić tej opcji.
    Może doradzicie co jeszcze mógłbym spróbować, albo co jest zepsute? Szkoda, że nie da się aktualizacji włączyć, bo to mogłoby pomóc. Dla mnie objawy trochę dziwne, bo nie jest tak, że pilot całkowicie nie działa.

    Będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam
  • #2
    krzysiozak
    Level 39  
    Najwyższa pora by zadbać o swoje prawa klienta. Zgłosić się do sklepu z problemem i zobaczyć co zaproponują. Jeśli porządna firma [sklep] to nie będzie problemu z złożeniem reklamacji i odzyskaniem pieniędzy albo wymianą na towar wolny od wady [wad].
  • #3
    aruel89
    Level 2  
    Dziękuję za radę. Zaraz napiszę i zobaczę co odpowiedzą. Gwarancja jest, ale to sklep zajmuje się tymi formalnościami czy sprzedawca może mnie skierować z tym do polskiego wydziału Philips i kazać bym sam to załatwiał?
  • #4
    krzysiozak
    Level 39  
    Jak posiadasz jakieś problemy, pytania, to proponuję zgłosić się do najbliższego rzecznika praw konsumenckich, Wszystkiego nie wiem.
  • #5
    mieszaczwcz
    Level 31  
    Mój TV bardzo szybko działa na rozkazy pilota ,pilot jest dwustronny
    pilot działa nawet pod poduszką chyba komunikacja jest po BT albo radiowa.
  • #6
    aruel89
    Level 2  
    Napisałem do Philipsa, a w odpowiedzi dostałem instrukcję parowania pilota z TV, pomogło.