Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Montaż Eberspacher D5WSC w Ducato 2.0JTD 84KM 2004 (244)

19 Lis 2018 11:27 204 3
  • Poziom 9  
    Fiat Ducato 2004 (244) 2.0JTD 84KM silnik RHV i Eberspacher D5WSC. Urządzenie wpiąłem szeregowo między chłodniczkę EGR, a gródź i grzeje w kierunku grodzi. Proszę o inf. czy takie szeregowe połączenie będzie poprawne, chodzi zarówno o kierunek., a także czy nie będzie po drodze jakichs dodatkowych zaworów poza tym do regulacji temp. w kabinie (manual z klimatyzacją). Eberspacher włącza się w takiej konfiguracji na 2-3 minuty i wyłącza, ciepło nie dochodzi do kabiny.
  • Poziom 9  
    Ogrzewanie wodne montuje się szeregowo na drodze przepływu płynu od silnika do nagrzewnicy wnętrza kierunek łatwo sprawdzic wstawiając kawałek węza przezroczystego, skoro podjąłeś się samodzielnego montażu to porozglądaj się pod podszybiem czy nie ma tam jakiś zaworów, jak jest w Dukato niewiem,
    Co do wyłączania się pieca to jeśli paliwo nie jest podawane (nie słychać impulsów pompki) to masz usterkę pieca i trzeba to zdiagnozować.
  • Poziom 9  
    Dziękuję marmus09 za ogólną informację jak się montuje Webasto - z tym miałem kłopotu. Pytałem kogoś, kto zna się choć trochę akurat właśnie na Ducato. Problem rozwiązany, uszkodzona była pompka cieczy i na tyle niefortunnie, że pompowała, ale ledwo, ledwo, powodując błąd przegrzewania się komory spalania. Po wymianie pompki wszystko jest już w porządku i obieg działa w Ducato przy sposobie podłączenia jaki wcześniej podałem. Wiem, że można podłączyć ogrzewanie też na inne sposoby przy użyciu zaworów, czy trójników, ale sposób powyższy mi w zupełności wystarcza.
  • Poziom 9  
    Dziękuję marmus09 za ogólną informację jak się montuje Webasto - z tym miałem kłopotu. Pytałem kogoś, kto zna się choć trochę akurat właśnie na Ducato. Problem rozwiązany, uszkodzona była pompka cieczy i na tyle niefortunnie, że pompowała, ale ledwo, ledwo, powodując błąd przegrzewania się komory spalania. Po wymianie pompki wszystko jest już w porządku i obieg działa w Ducato przy sposobie podłączenia jaki wcześniej podałem. Wiem, że można podłączyć ogrzewanie też na inne sposoby przy użyciu zaworów, czy trójników, ale sposób powyższy mi w zupełności wystarcza.

    Dodano po 37 [sekundy]:

    Dziękuję marmus09 za ogólną informację jak się montuje Webasto - z tym miałem kłopotu. Pytałem kogoś, kto zna się choć trochę akurat właśnie na Ducato. Problem rozwiązany, uszkodzona była pompka cieczy i na tyle niefortunnie, że pompowała, ale ledwo, ledwo, powodując błąd przegrzewania się komory spalania. Po wymianie pompki wszystko jest już w porządku i obieg działa w Ducato przy sposobie podłączenia jaki wcześniej podałem. Wiem, że można podłączyć ogrzewanie też na inne sposoby przy użyciu zaworów, czy trójników, ale sposób powyższy mi w zupełności wystarcza.