logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dlaczego nowy Lenovo IdeaPad 320S wiesza się i wolno pracuje?

agentspecjalny 28 Lis 2018 14:06 846 15
REKLAMA
  • #1 17591252
    agentspecjalny
    Poziom 6  
    Hej, totalnie nie znam się na komputarach, z góry przepraszam...
    Kupiłam jakiś miesiąc temu nowy komputer lenovo ideapad 320s
    Procesor:Intel Core i5-8250U
    Pamięć:8 GB
    Dysk SSD M.2 PCIe:120 GB
    Dysk HDD SATA 5400 obr.:1000 GB
    Grafika:NVIDIA GeForce MX130, + Intel UHD Graphics 620

Generalnie przy dłuższej pracy z większą ilością programów (np mozilla + lightroom) strasznie się wiesza i wolno pracuje (gorzej niż mój poprzedni, słabszy, 6-letni laptop), myślę czy powinnam dać go do reklamacji???

poczytałam troche wątków i zainstalowałam programy Crystal disk info, przy którym nie wiedzieć czemu nie ma wszystkich danych jeśli chodzi o SSD
    HD tune pro, który nie pokazuje niczego w zakładce health przy ssd.
    Czy jest coś co mogę jeszcze sama zrobić zanim go oddam?
  • REKLAMA
  • #2 17591260
    rtj71
    Spec od komputerów
    Ocena: 353
    Zainstalowane masz wszystkie aktualizacje?
  • REKLAMA
  • #3 17591280
    agentspecjalny
    Poziom 6  
    Aktualizowałam już "standardowy kontroler SATA AHCI" a sterowniki do obu dysków są aktualne, jeśli o to chodzi :P
  • Pomocny post
    #4 17591295
    rtj71
    Spec od komputerów
    agentspecjalny napisał:
    Aktualizowałam już "standardowy kontroler SATA AHCI" a sterowniki do obu dysków są aktualne, jeśli o to chodzi :P

Nie, chodzi o windows update, windows 10 w tle pobiera bardzo dużo rzeczy, min.aktualizacji.

Spróbuj:
    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4040...set-bandwidth-limits-for-background-downloads

Wejdź też w windows update i sprawdź ile aktualizacji jest do pobrania/zainstalowania.
  • REKLAMA
  • #5 17591348
    agentspecjalny
    Poziom 6