Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Windows 8.1 windows update

09 Gru 2018 14:41 5889 13
  • Poziom 3  
    Witam

    Zainstalowałem dzisiaj system Windows 8.1 wszystko działa ładnie sterowniki wszystkie zaktualizowane tylko że nie działa mi Windows Update.
    Jak kliknę wyszukaj aktualizacje to cały czas pisze sprawdzanie aktualizacji, szukałem już trochę na Google ale nie mogłem znaleźć dobrego rozwiązania, proszę o pomoc.

    Z góry dziękuję.
  • Poziom 17  
    Pobierz Fixit-a i uruchom
    Code:
    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027322/windows-update-troubleshooter
  • Poziom 3  
    Już to robiłem niby naprawiło błędy ale dalej trwa sprawdzanie aktualizacji.
  • Poziom 3  
    Próbowałem już i również nie szło. Pisze trwa wyszukiwanie aktualizacji na tym komputerze i tak przez godzine.
  • Poziom 3  
    Wyłączyłem usługę windows update i odpalilem ten drugi plik ale to samo od 10 minut wyszukiwanie. Jak długo powinno się wyszukiwać ?
  • Spec od komputerów
    Az znajdzie, a majac stary wolny komputer, wolne lacze i wolny dysk moze to zajac sporo czasu.
  • Poziom 3  
    Udało się zainstalować to ale jak wchodze w windows update caly czas pisze sprawdzanie aktualizacji

    Dodano po 29 [minuty]:

    Ok problem rozwiązany jednak ruszyło. Tylko mam inny problem jak wchodze w sklep to pisze ze sklep windows jest niedostepny. Czy jesli pobiorę i zainstaluje wszystkie aktualizacje t oproblem ustąpi bo czytałem gdzies ze od tego sklepu była jakaś aktualizacja zeby dzialal.
  • Spec od komputerów
    Na razie zainstaluj wszystko z WU, jak dalej bedzie problem ze sklepem to pisz.
  • Poziom 3  
    Zainstalowałem wszystkie aktualizacje i dalej nie moge nic pobierac ze sklepu pisze sprobuj pozniej.
  • Poziom 3  
    Zrobiłem tak ale nie działa niestety.

    Dodano po 13 [godziny] 6 [minuty]:

    Jakieś pomysły ?
  • Poziom 3  
    Zrobiłem tak ale nie działa niestety.

    Dodano po 13 [godziny] 6 [minuty]:

    Jakieś pomysły ?

    Dodano po 14 [godziny] 10 [minuty]:

    OK wszystko juz działa jakas aktualizacja chyba pomogła bo dziśjuż moge korzystac ze sklepu.