logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Szukam inspiracji na projekt elektroniczny dla początkującego

burixon000 04 Sty 2019 20:08 441 7
REKLAMA
  • #1 17676017
    burixon000
    Poziom 14  
    Ocena: 9
    Witam. Jestem początkującym elektronikiem, jednakże jakaś wiedzę i narzędzia mam. Tak w tytule, szukam inspiracji zmontowania jakiegoś układu. Potrzebuję w miarę niedrogiego układu, który nie będzie kilkoma diodami podłączonymi do włącznika, tylko czymś, co wymaga więcej roboty. Umiem lutować, już bawiłem się w czujniki zbliżenia, światła, liczniki, przerzutniki. Lubię się bawić z diodami LED, bramkami logicznymi. Mogę ewentualnie sam zrobić płytkę. Bardzo proszę o jakieś idee i ewentualnie schematy. Fajnie by było, gdyby miały one jakieś zastosowanie praktyczne, aczkolwiek nie muszą. Z góry dziękuję za odpowiedzi. ;)
  • REKLAMA
  • #2 17676022
    alien90fr
    Poziom 26  
    Ocena: 107
    Może led cube rgb 8x8x8 :D
  • REKLAMA
  • #3 17676066
    2konrafal1993
    Poziom 38  
    Ocena: 746
    Może coś na arduino jeśli się programowania nie boisz ja polecam zrobić bezużyteczne pudełko w wersji z zabawką pluszową w środku, na prezent dla dziewczyny na walentynki po prostu gwarantuję że kopara opadnie bardziej niż super pierścionek. Jeśli trzeba jakieś materiały na to cudo to pisz pw, wszystko mam.
  • REKLAMA
  • #4 17676103
    burixon000
    Poziom 14  
    LED cube też już robilem. Ogólnie myślałem o czymś bez programowania, bo nie miałem z tym wcześniej styczności, a chciałbym też trochę polutować.
  • #5 17676109
    kacpo1
    Poziom 33  
    Ocena: 156
    Problem taki, że do obydwu pomysłów potrzeba Arduino oraz znajomość programowania.

Osobiście polecałbym zainteresować się budową przetwornicy impulsowej. Niesamowicie przydatna przy zasilaniu projektów, znajduje się praktycznie w każdym urządzeniu codziennego użytku.