1. Niech kolega spróbuje +48 zamiast 0048 (nie próbowałem tej wersji, więc nie wiem czy ona też działa)
2. Niepełne zrzuty (zakładam, że w tabeli przydział zdarzeń został zaklikany numer T2)
3. Jeżeli powyższe nie da rady, to po numerze pager dopisać kierunkowy (111148).
Ewentualnie dalej:
4. Zmienić kartę na normalnego operatora
5. Jeżeli kolega jest przywiązany do powyższego operatora, to zainteresować się kodami MCC/MNC (wymuszenie logowania do innej sieci, szczegóły w instrukcji)
6. W przedstawionej konfiguracji najpierw dzwoni, potem ma wysyłać sms'y. Jeżeli po włączeniu alarmu, zostaje on zaraz skasowany, to w zależności od ustawień centrali, kolejka powiadamiania może się kasować. Docelowo uważam, że najpierw powinien być wysłany SMS (bo wychodzi szybko), potem próba dzwonienia.