Witam dlaczego jak odpale samochod po rozgrzaniu silnika kopci na niebiesko.
Albo jak zrobie np 200 kilometrów olej pobiera byl caly bagnet po za kreskami i po jedzie jest półowa pomoze ktos
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe
To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej.
Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów zużycia-profilaktycznie)i silniczek jak nowy-dobija obecnie do 300kkm.Olej 5w40 co 15 kkm bez dolewek
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe
PRZEBIEG TO 270 TYS
Dodano po 15 [minuty]:
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe PRZEBIEG TO 270 TYSCIECY
Dodano po 2 [minuty]:
Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów zużycia-profilaktycznie)i silniczek jak nowy-dobija obecnie do 300kkm.Olej 5w40 co 15 kkm bez dolewek JAK WYMIENIE PIERSCIENIE I USZCELKI TO BEDZIE NAPEWNO WSZYSTKO OK BO NIE CHCE NA DARMO ROBIC TEGO CO NIE TRZEBA
JAK WYMIENIE PIERSCIENIE I USZCELKI TO BEDZIE NAPEWNO WSZYSTKO OK BO NIE CHCE NA DARMO ROBIC TEGO CO NIE TRZEBA
Na pewno, to wszyscy umrzemy.
Jak silni trzyma wymiary, ktoś zrobi to dobrze, Ty z kolei nie przegrzejesz jednostki i do tego szereg innych sytuacji to prawdopodobnie będzie pan zadowolony, a silnik będzie śmigać.