Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Passat B5 fl 1.tdi - Passat B5 1.9tdi 2001r. Tempomat nie działa

17 Sty 2019 11:16 1008 6
  • Poziom 3  
    Witam założyłem tempomat do B5 fl według schematu który otrzymałem do wiązki. W vag odblokowałeś kodem 11463, tempomat na zegarach się zaświeca ale na dwa pozostałe przyciski nie reaguje porównując otrzymany schemat z dostępnymi na internecie zauważyłem 2 różnice na moim schemacie 6 jest zasilaniem które wpiąłem do pomarańczowej kostki do pinu nr. 8 a 3 do białej kostki pin nr. 9 a na schemacie z internetu 6 ma być wpięta do 9 a 3 jako zasilanie czy ktoś mi pomoże z góry dziękuję.
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 35  
    Czujniki masz sprawne? Mam na myśli sprzęgła i hamulca.
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 3  
    Tak sprawdzałem vagien wciskam sprzęgło to wyświetla się 100 a jak dam hamulec to 011 na gaz to w innym okienku też zmieniają się wartości
  • Poziom 3  
    Piny zmostkowane z tego co wiem to 4 i 7 i one są już zmostkowane w wiązce i wychodzą jako jeden do pinu nr. 10

    Dodano po 10 [minuty]:

    Andrzej z linku co wysłałeś to u mnie nie ma żółtej kostki a na schemacie który dostałem do kabla to 4 kable mam wpiąć do białej kości a pin 6 do pomarańczowej do pinu 8 i to jest zasilanie.
  • Poziom 3  
    Rozwiązałem problem z tempomatem postaram się wyjaśnić, schemat który u mnie działa jest następujący:
    2 niebieski do kostki białej pin nr. 8
    3 czerwono - żòłty do kostki białej pin nr. 9
    4i7 czarno - żòłty do kostki białej pin nr. 10 u mnie kabel był czarno - biały
    5 czerwono - szary do kostki białej pin nr. 9
    6 czerwono - biały do kostki pomarańczowej pin nr. 8 12v
    Kostki znajdują się w podszybiu za komputerem.
    Po podłączeniu tempomat nie działał sprzedawca kazał sprawdzić działanie przycisków w vag na kanale 022 bo używana manetka może być uszkodzona dokładnie chodziło o taśmę z pinami.
    Okazało się że po włączeniu tempomatu z off na on pokazywała się tylko jedna jedynka zamiast dwóch, res i set działały poprawnie.
    W poniższym linku.
    https://forum.vw-passat.pl/topic/40026-sprawdzenie-tempomatu-vag-iem/?page=2
    Znalazłem schemat pinów jak sprawdzić miernikiem czy jest przejście na przyciskach. O to schemat:
    6 - 3 - set -
    5 - 4 - on/off
    7 - 2 - res +
    Okazało się że nie ma przejścia pomiędzy 5 - 4 po rozkręceniu manetki okazało się że na taśmie linia nr. 5 była przerwana, zlutowałem dałem izolacje i działa tempomat po złożeniu sprawny. Mam nadzieję że te informację pomogą zaoszczędzić czas przy montażu lub naprawie. Pozdrawiam
  • Poziom 3  
    Rozwiązałem problem z tempomatem postaram się wyjaśnić, schemat który u mnie działa jest następujący:
    2 niebieski do kostki białej pin nr. 8
    3 czerwono - żòłty do kostki białej pin nr. 9
    4i7 czarno - żòłty do kostki białej pin nr. 10 u mnie kabel był czarno - biały
    5 czerwono - szary do kostki białej pin nr. 9
    6 czerwono - biały do kostki pomarańczowej pin nr. 8 12v
    Kostki znajdują się w podszybiu za komputerem.
    Po podłączeniu tempomat nie działał sprzedawca kazał sprawdzić działanie przycisków w vag na kanale 022 bo używana manetka może być uszkodzona dokładnie chodziło o taśmę z pinami.
    Okazało się że po włączeniu tempomatu z off na on pokazywała się tylko jedna jedynka zamiast dwóch, res i set działały poprawnie.
    W poniższym linku.
    https://forum.vw-passat.pl/topic/40026-sprawdzenie-tempomatu-vag-iem/?page=2
    Znalazłem schemat pinów jak sprawdzić miernikiem czy jest przejście na przyciskach. O to schemat:
    6 - 3 - set -
    5 - 4 - on/off
    7 - 2 - res +
    Okazało się że nie ma przejścia pomiędzy 5 - 4 po rozkręceniu manetki okazało się że na taśmie linia nr. 5 była przerwana, zlutowałem dałem izolacje i działa tempomat po złożeniu sprawny. Mam nadzieję że te informację pomogą zaoszczędzić czas przy montażu lub naprawie. Pozdrawiam

    Dodano po 1 [minuty]:

    Opisałem w ostatnim wpisie