Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 1.9tdi 2003r - Gwizdanie na rozgrzanym silniku

25 Sty 2019 23:10 288 10
  • Poziom 4  
    Witam . Mam problem gdy samochód zaczyna się rozgrzewać (rozgrzeje) to słychać taki gwizd na zimnym silniku po odpaleniu wszystko okej dodam ze samochód pali normalnie i nie traci mocy i nie kopci . Gwizdanie jest dość głośne i strasznie denerwujące . Samochód to golf 4 1.9 TDI 101km . Ma ktoś jaki pomysł co to może być ? Bardzo proszę o pomoc .
  • Poziom 4  
    Powiem szczerze ze nie znam się za bardzo a co mam sprawdzić komputerem ? Posiadam vaga i sprawdzałem błędy na silniku i nic nie było i sprawdzałem wtryski i tez wszystko w normie . Co mam jeszcze sprawdzić ?

Dodano po 1 [godziny] 11 [minuty]:

Dodam w załączniku pomiar turbiny i przepływomierza .
  • Poziom 21  
    EGR szczelny???
    Czasem gwiazda urwana szpilka kolektora wydechowego (uszczelka).
  • Poziom 9  
    Czy po otwarciu korka oleju coś się zmienia ?
  • Poziom 4  
    Jeśli chodzi o egr to tylko troszkę mokry od oleju . A jeśli chodzi o turbinę i przepływomierz to mógłby ktoś zerknąć na te wartości co wrzuciłem z badania vagiem ?
  • Poziom 4  
    Po otwarciu korka oleju nic się nie zmienia . Wie ktoś gdzie szukać przyczyny tego gwizdania ?
  • Poziom 5  
    To teraz napisz jeszcze w jakich okolicznosciach gwizdze.
    Na wolnych obrotach, czy przy rozpedzaniu? Tak jak kolega wyzej pisze moze byc urwana szpilka, krzywa lopatka na turbinie bo zachaczyla o obudowe, uszczelka ktoras przy wydechu lub od egr itd
  • Admin grupy Samochody
    damian7889 napisał:
    Mam problem gdy samochód zaczyna się rozgrzewać (rozgrzeje) to słychać taki gwizd

A jak w tym momencie raz dodasz gazu, to przechodzi ten gwizd na chwilę?
  • Poziom 4  
    Najbardziej słychać gwizd na wolnych obrotach na biegu jałowym .
    W momencie dodawania gazu gwizd ustaje .