Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat '92 VR6 - problem z zapaleniem

07 Wrz 2005 14:16 1656 4
  • Poziom 12  
    1. Problem z zapaleniem silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Po chwili kręcenia czuć niespaloną benzynę lub gaz.

    2.
    - Sprawdzałem kilka cewek zapłonowych z modułami i nic.
    - Inny sterownik do silnika, też nic
    - inny czujnik obrotów wału, też nic
    - podłączyłem innymi przewodami czujnik obrotów wału i cewkę, też nic
    - wymieniałem świece, też nic
    - raczej nie uszkodzenie mechaniczne bo pewnego dnia odpalił (pkt 3)
    - nie czujnik Hall'a bo bez niego silnik też będzie chodził (przynajmniej ten - sprawdzone)

    3. Raz zapalił po wymianie cewki i myślałem, że już po problemie ale na drugi dzień już nie chciał chodzić. (cewka dobra bo działa w innym zresztą jeżdżę na niej)

    4. Takie, rzeczy jak przepływomierz też sprawdziłem ale akurat one nie mają na to tak dużego wpływu, bez nich silnik będzie chodził.

    5. Czasem wydaje się, że coś łapie ale nie na tyle by samodzielnie zacząć chodzić. Wcześniej też zdarzało sie jakby chodził tylko na połowie cylindrów.

    6. Czujnik temperatury mieści się w normie, zresztą odłączanie nic nie zmienia.

    7. Problem się zaczął jak padł mi moduł zapłonowy po wymianie już nie wstał (poza tym jednym razem pkt 3)

    Jakieś sugestie, propozycje?
  • Poziom 24  
    Wydaje mis ie ze masz uszkozdona stacujke , a dokladniej wjkladke stacyjki ! Mialem juz identyzcne pzrypadki ! Zwroc uwage czy jak krecisz rozrusznikiem to gasna wszystkie kontrolki w liczniku . Najlepeij sproboj go odpalic na krotko , powinno byc dobrze ! wiem ze to sie wydaje glupie co pisze ale naprawde sproboj bo juz tak mialem kiedys .
  • Poziom 30  
    Z tego co piszesz to wymieniles wszystko praktycznie co sie da a kolega wyzej moze miec racje poniewac istnieje taka mozliwosc.Sprawdzales czy nie ma bledow zapisanych w sterowniku?
  • Poziom 12  
    Nie sądzę bo już kiedyś była uszkodzona i jest wymieniona, wszystko śmiga, cewka daje wysokie bo lampa stroboskopowa chodzi, sterownik wysyła impulsy sterujące do modułu zapłonowego. A zapalić nie chce. Ale na wszelki wypadek sprawdzę i pod tym kątem może jakaś część instalacji faktycznie nie jest zasilana.

    Alarm nic nie blokuje jakby komuś przyszło to do głowy.

    A jeszcze jedno zdarzało się, że zapłony wypadały ale nawet jak nie wypadają to nie zapala.

    Sterownik czysty zarówno jeden jak i drugi.

    Zrobiłem też taki bajer, że podłączyłem + akumulatora pod zasilanie modułu czyli linia (15) zasilana na stałe bez stacyjki. Nic nie pomogło.
  • Poziom 10  
    Moze juz nieaktualne, ale moze komus sie przyda, ja mialem podobny problem i wszystko rozbijalo sie o przekaznik pompy paliwa (nr 109)
    Tylko nie wiem dlaczego nie bylo tez iskry. W kazdym razie po wymianie przekaznika auto odpalilo. Koszt to: Rzemioslo 20 pln, fabryczny cos kolo 50 pln