logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Cykliczne zanikanie internetu Vectra - co robić?

franek_rikoszet 30 Mar 2019 12:12 1275 6
REKLAMA
  • #1 17875522
    franek_rikoszet
    Poziom 2  
    Witam!

Chciałbym na wstępie zaznaczyć, że jestem "zielony" w sprawach sieci itp :).

Mam problem z internetem Vectra (łącze się poprzez modem, kabel ethernet), a mianowicie chodzi o jego zanikanie (sprawdzam poprzez "ping onet.pl -t"), działa sobie sprawnie, ping na normalnym poziomie 18-19 ms, oglądam sobie jakiś film działa bez zarzutu, i nagle wyskakuje kilka linijek "upłynął limit czasu żądania", ikona na pasku zadań nie pokazuje że internet został odłączony, wszystkie diody na modemie się świecą na zielono, nawet pisząc ten post właśnie zaobserwowałem brak internetu, dzieje się tak cyklicznie co kilkadziesiąt sekund, nie wiem co jest tego przyczyną. Stało się to z dnia na dzień, można dostać frustracji grając w ulubioną grę online lub oglądając film. Proszę o pomoc :)

• REKLAMA
  • #2 17875535
    adamjur1
    Poziom 42  
    Ocena: 1000
    Może spadły Ci parametry łącza a masz ustawione u operatora max na poprzednie. Jeżeli możesz - sprawdź jakie masz tłumienności i odstęp szumów.
    Pozdr. J.
  • REKLAMA
  • #3 17875595
    franek_rikoszet
    Poziom 2  
    adamjur1 napisał:
    Może spadły Ci parametry łącza a masz ustawione u operatora max na poprzednie. Jeżeli możesz - sprawdź jakie masz tłumienności i odstęp szumów.
    Pozdr. J.

czy możesz mnie jakoś pokierować niczym młodego adepta Jedi? Jest jakiś poradnik na sprawdzenie tych parametrów, których wspominasz? :)
  • REKLAMA
  • #4 17875635
    mmm4tt
    Poziom 13  
    Ocena: 12
    Wbij w przeglądarce 192.168.0.1 chyba, że masz inny adres bramy, znajdziesz to np. w cmd > ipconfig pod (default gateway).
  • REKLAMA
  • #5 17877777
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet