Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zanikający internet VECTRA

30 Mar 2019 12:12 264 6
  • Poziom 2  
    Witam!

Chciałbym na wstępie zaznaczyć, że jestem "zielony" w sprawach sieci itp :).

Mam problem z internetem Vectra (łącze się poprzez modem, kabel ethernet), a mianowicie chodzi o jego zanikanie (sprawdzam poprzez "ping onet.pl -t"), działa sobie sprawnie, ping na normalnym poziomie 18-19 ms, oglądam sobie jakiś film działa bez zarzutu, i nagle wyskakuje kilka linijek "upłynął limit czasu żądania", ikona na pasku zadań nie pokazuje że internet został odłączony, wszystkie diody na modemie się świecą na zielono, nawet pisząc ten post właśnie zaobserwowałem brak internetu, dzieje się tak cyklicznie co kilkadziesiąt sekund, nie wiem co jest tego przyczyną. Stało się to z dnia na dzień, można dostać frustracji grając w ulubioną grę online lub oglądając film. Proszę o pomoc :)

Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 39  
    Może spadły Ci parametry łącza a masz ustawione u operatora max na poprzednie. Jeżeli możesz - sprawdź jakie masz tłumienności i odstęp szumów.
    Pozdr. J.
  • Poziom 2  
    adamjur1 napisał:
    Może spadły Ci parametry łącza a masz ustawione u operatora max na poprzednie. Jeżeli możesz - sprawdź jakie masz tłumienności i odstęp szumów.
    Pozdr. J.

czy możesz mnie jakoś pokierować niczym młodego adepta Jedi? Jest jakiś poradnik na sprawdzenie tych parametrów, których wspominasz? :)
  • Poziom 12  
    Wbij w przeglądarce 192.168.0.1 chyba, że masz inny adres bramy, znajdziesz to np. w cmd > ipconfig pod (default gateway).
  • Specjalista Sieci, Internet
    @franek_rikoszet
    Zgłaszaj to operatorowi - sam nic z tym nie zrobisz.
  • Poziom 2  
    mmm4tt napisał: