logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki multimetr do 100 zł wybrać na początek w technikum elektronicznym?

karolaq 11 Wrz 2005 12:34 1275 5
REKLAMA
  • #1 1808925
    karolaq
    Poziom 14  
    Ocena: 6
    Witam!
    jestem w I klasie technikum elektronicznego. do grudnia musze zakipic multimetr. nauczycielka powiedziala, ze nauki podstaw wystarczy taki za 20zl. ja chcialbym kupic od razu lepszy. wstepnie, chce przeznaczyc na niego do 100zl. co moge wymagac od takiego miernika? chodzi mi o konkretne parametry. jakie marki uwazacie za dobre?

mam jeszcze takie pytanko: przeczytalem gdzies, ze niektore multimetry mozna podlaczyc do kompa. czy to jest jakies fajne i przydatne? jakie sa tego plusy?
  • REKLAMA
  • #2 1808979
    Piotr Pajkert
    Poziom 32  
    Ocena: 141
    Witam!
    Lepiej posłuchaj nauczycielki. Jak spalisz (czego Ci nie życzę) miernik, to niewielka strata, a wiesz mi zdarza się to często. Jak już nabierzesz wprawy, to kupisz miernik nie za 100 ale za 300 zeta z RS np.http://www.kitsusa.net/phpstore/images/products/wavetek37xr-l.jpg
    Do komputera podłaczasz w celu opracowania wyników pomiarów.
    Cześć!
  • REKLAMA
  • #3 1809318
    karolaq
    Poziom 14  
    Ocena: 6
    hmm... mozei racja. tylko jak tak sobie mysle, zeby spalic to chyba, gdybym mierzyl prad z gniazdka i zle ustawilbym zakresy. ale na takie zabawy z bteriami czy zasilaczem to chyba nie bedzie zle? ewentualnie kupilbym jeszcze taki za 15zl. nosilbym go do szkoly na zajecia (mniejsza strata, gdy ukradna lub gdy sie spali)

jakie sa ograniczenia takiego miernika za 15 zl? chodzi tu tylko o to, ze nie mozna ich stosowac przy bardziej precyzyjnych ukladach czy jest cos jeszcze?
  • REKLAMA
  • #4 1809463
    Zenek
    Poziom 30  
    Ocena: 135