logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór multimetru do 180 zł dla początkującego elektronika – który model wybrać?

10031988 28 Sty 2006 17:00 3483 5
REKLAMA
  • #1 2229962
    10031988
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witajcie!

Jestem początkującym (2 klasa technikum) elektronikiem :D
    Potrzebuje sobie kupić multimert na dłuższy okres użytkowania.
    Myślałem nad tymi miernikami :

1) http://www.allegro.pl./show_item.php?item=82320784

2) http://www.allegro.pl./show_item.php?item=82164407

3) http://www.allegro.pl./show_item.php?item=82614124

Dla mnie najważniejsze jest aby miernik był dobry, markowy aby się nie zepsuł oraz do granicy 180 zł.

Posiadam taki miernik za 19 zł i denerwuje mnie to, że pokazuje czasem bardzo śmieszne wyniki pomiarów :( Ja bardziej zastanawiam się nad miernikiem nr 3.

Pozdrawiam :D
    Zakk Wylde Δ
  • REKLAMA
  • #2 2230118
    nelik1987
    Poziom 31  
    Ocena: 428
    Pierwszy miernik ma bardzo pożądane i żadko spotykane fukcje w miernikach jak badanie pojemnosci kondensatorów, czestotliwości i INDUKCUJNOŚĆ czego ja do dzisiaj nie ma w swoim warsztacie i niestety sam nie mogę wykonać żadnej cewki :( w trzecim linku miernik ma fajną fukcję mianowicie mozna go podłaczuć do komputera i odczytywać dane na monitorze ogólnie sa ona podobne do siebie ale ja bym jednak polecił ten pierwszy mierni ze względu na te dodatkowe i bardzo przydatne w diagnostyce elektroniki mozliwosci czyli badanie częstotliwości, pojemnosci kondensatorów i indukcyjności
  • REKLAMA
  • #3 2231840
    McRancor
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 124
    Miałem dwa mierniki Uni-T i szczerze odradzam! Jeden po jakimś czasie zaczął wskazywać bzdury, drugi padł bez powodu.

Moja rada: Chesz porządny, nie kupuj UNI-T! są tanie i mają dużo funkcji, ale co z tego skoro ich pomiary nie są wiarygodne.