Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rejestrator hikvision - brak obrazu przez p2p w aplikacji

drramzez 30 Apr 2019 18:45 1317 4
  • #1
    drramzez
    Level 9  
    Witam, mam maly problem dodam, ze pierwszy raz zdarzyla mi sie taka sytuacja. Rejestrator hika Ds 7108HQHI-K1 . Podglad przez telefon hik-connect w rejestratorze wybralem konfiguracje p2p (konto na hik -connect)oraz opcje dhcp . Przez pierwsze dwa dni bylo wszystko ok , ale teraz nie ma podgladu na zywo i jest komunikat ezviz service error 25405, dodam ze przy zdalnym odtwarzaniu nie ma problemu - nagrania wskakuja bez problemu .. Nie mam tylko podgladu na żywo... Mial ktos z was taka sytuacje ? Wywalenie rejestrator z konta i ponownie dodanie nic nie daje.
  • #3
    drramzez
    Level 9  
    Na innych telefonach to samo.. W ivms 4200 nie sprawdzalem. Tak sie zastanawiam, czy to nie wina portów ? Moze dostawca Internetu blokuje cos ... Chodz nie wiem, czy przy łączeniu sie przez chmurę, porty maja znaczenie ?
  • #4
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    Tak szczerze powiedziawszy to nie wiem, bo nigdy nie miałem z tym problemów - nie musiałem ich zmieniać. Dla testów zmień porty na jakieś inne, może da to jakiś efekt...
    Jakiego masz dostawcę?
  • #5
    drramzez
    Level 9  
    Net radiowy.. Wpadl mi pomysl .. Zabiorę rejestrator do kumpla, on ma światłowód jeśli dalej nie będzie podgladu na żywo to bedzie ewidentnie wina urządzenia. Jesli będzie to czyli cos z netem .