logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Co odpowiada za chwilowy spadek FPS w grach?

awooga94 21 Maj 2019 20:44 1125 7
REKLAMA
  • #1 17973291
    awooga94
    Poziom 6  
    Witam. Jestem zielony w tych sprawach dlatego piszę tutaj z pewnym problem. Otóż w niektórych grach, doświadczam spadek fps. Gra chodzi płynnie przez jakiś czas (jest to około 60-80 fps) i nagle fpsy spadają do 5-15 dosłownie na parę sekund i znowu wraca wszystko do normy czyli 60-80 fps. Czy macie jakiś pomysł co może powodować takie spadki?

Specyfikacja mojego komputera:
    Zasilacz XFX TS 550W (P1-550S-XXB9)
    Płyta główna Gigabyte GA-970A-UD3P
    Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 960 Gaming Windforce 3X 4GB GDDR5 (128 bit)
    Chłodzenie CPU Thermalright Macho Rev. B
    Pamięć Corsair XMS3, DDR3, 8 GB,1600MHz
    Procesor AMD FX-9370 socket AM3+, 64bit, 4,4GHz, 220W, cache 16MB, BOX

Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego, ale dodam, że gdy uruchamiam grę, wentylator w zasilaczu zaczyna bardzo głośno i szybko działać (głośniej niż podczas zwykłej pracy, czy korzystania z przeglądarki), a gdy występują te spadki fps to tak jakby zwalniał. Po powrocie do normy z fps, zasilacz znowu przyspiesza i działa jak przed spadkiem.

Załączam zdjęcia testów z CrystalDiskInfo oraz OCCT (podczas wystąpienia problemu). Jeżeli będą potrzebne dodatkowe testy to postaram się je zrobić.
    Co odpowiada za chwilowy spadek FPS w grach? Co odpowiada za chwilowy spadek FPS w grach?
    Co odpowiada za chwilowy spadek FPS w grach? Co odpowiada za chwilowy spadek FPS w grach? Co odpowiada za chwilowy spadek FPS w grach?

Z góry dziękuję za pomoc ;)
  • REKLAMA
  • #2 17973502
    RADU23
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1728
    Z dyskiem zaczynają się problemy.
    Parametr (05) informuje że dysk posiada relokowane sektory.
    I do kompletu (C4).