Witam. Jestem zielony w tych sprawach dlatego piszę tutaj z pewnym problem. Otóż w niektórych grach, doświadczam spadek fps. Gra chodzi płynnie przez jakiś czas (jest to około 60-80 fps) i nagle fpsy spadają do 5-15 dosłownie na parę sekund i znowu wraca wszystko do normy czyli 60-80 fps. Czy macie jakiś pomysł co może powodować takie spadki?
Specyfikacja mojego komputera:
Zasilacz XFX TS 550W (P1-550S-XXB9)
Płyta główna Gigabyte GA-970A-UD3P
Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 960 Gaming Windforce 3X 4GB GDDR5 (128 bit)
Chłodzenie CPU Thermalright Macho Rev. B
Pamięć Corsair XMS3, DDR3, 8 GB,1600MHz
Procesor AMD FX-9370 socket AM3+, 64bit, 4,4GHz, 220W, cache 16MB, BOX
Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego, ale dodam, że gdy uruchamiam grę, wentylator w zasilaczu zaczyna bardzo głośno i szybko działać (głośniej niż podczas zwykłej pracy, czy korzystania z przeglądarki), a gdy występują te spadki fps to tak jakby zwalniał. Po powrocie do normy z fps, zasilacz znowu przyspiesza i działa jak przed spadkiem.
Załączam zdjęcia testów z CrystalDiskInfo oraz OCCT (podczas wystąpienia problemu). Jeżeli będą potrzebne dodatkowe testy to postaram się je zrobić.
Z góry dziękuję za pomoc
Specyfikacja mojego komputera:
Zasilacz XFX TS 550W (P1-550S-XXB9)
Płyta główna Gigabyte GA-970A-UD3P
Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 960 Gaming Windforce 3X 4GB GDDR5 (128 bit)
Chłodzenie CPU Thermalright Macho Rev. B
Pamięć Corsair XMS3, DDR3, 8 GB,1600MHz
Procesor AMD FX-9370 socket AM3+, 64bit, 4,4GHz, 220W, cache 16MB, BOX
Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego, ale dodam, że gdy uruchamiam grę, wentylator w zasilaczu zaczyna bardzo głośno i szybko działać (głośniej niż podczas zwykłej pracy, czy korzystania z przeglądarki), a gdy występują te spadki fps to tak jakby zwalniał. Po powrocie do normy z fps, zasilacz znowu przyspiesza i działa jak przed spadkiem.