logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Identyfikacja i zamiennik uszkodzonego domofonu bez obudowy

n0timportant 12 Cze 2019 20:15 627 9
  • #1 18008591
    n0timportant
    Poziom 7  
    Ocena: 4
    Czołem!

Przeprowadziłem się do mieszkania, w którym domofon jest, no cóż, w niezbyt dobrym stanie i również niezbyt działa... :-) No i chciałbym go sobie wymienić na działający, aby to kurier się nie irytował, że jest ciągle zajęte jak dzwoni.

Niestety sprzęt nie ma przedniej obudowy i nie mam pojęcia co to za model, nie znam się też na tyle aby stwierdzić, na jaki mogę go wymienić (czytając tematy tu na forum wiem, że czasem bywa to problematyczne).

Zdjęcia domofonu załączam, może dacie radę coś z tego ogarnąć, ewentualnie podpowiedzieć co mogę bezpiecznie zakupić i będzie "pasować".
    Z góry bardzo dziękuję!

Identyfikacja i zamiennik uszkodzonego domofonu bez obudowy Identyfikacja i zamiennik uszkodzonego domofonu bez obudowy Identyfikacja i zamiennik uszkodzonego domofonu bez obudowy

PS. Dodam, że w tym wątku go nie znalazłem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3289945.html
  • #2 18008727
    Ircys
    Specjalista Domofony
    Ocena: 2078
    Daj zdjęcie kasety, z której się do Ciebie dzwoni.

Pozdrawiam
  • Pomocny post
    #3 18008756
    janosik2003
    Poziom 12  
    Wyglada na Protel SE255 następca to PC255, aktualny to PC512
  • #4 18009167
    n0timportant
    Poziom 7  
    Dzięki za odpowiedzi! :-)

Dorzucam zdjęcie panelu do dzwonienia:
    Identyfikacja i zamiennik uszkodzonego domofonu bez obudowy
  • Pomocny post
    #5 18009180
    suworow
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1276