logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wymiana domofonu Proel PC 255 na Proel PA 456 - porady dotyczące podłączenia kabli

pawelj85 05 Lis 2022 14:24 1986 4
REKLAMA
  • #1 20269228
    pawelj85
    Poziom 2  
    Witam,
    Mam domofon w bloku. Od jakiegoś czasu nie działa, tzn. po wybraniu numeru w klatce lub w bramie zewnetrznej, nie dzwoni. Nawet po wpisaniu kodu otwierającego drzwi do klatki lub osiedla, nie pojawia się to charakterystyczne kilkakrotne piknięcie.

Nie znam się w ogóle na domofonach. Sugerując się tylko wyglądem obudowy kupiłem PA 456, którego oznaczenia różnią się w stosunku do tego, który przestał działać. Stary był prawdopodobnie PC 255 (przynajmniej takie oznaczenie ma z tyłu obudowy przy kodzie kreskowym).

Dotychczasowy byl podlaczony w taki sposób
    Wymiana domofonu Proel PC 255 na Proel PA 456 - porady dotyczące podłączenia kabli

Natomiast w PA 456 są inne oznaczenia. Screen z instrukcji ponizej:

Do starego podłączone było 6 kabli (wg załączonego zdjecia), więc podłączyłem tak samo, wyjąłem 2 zworki. Nic się nie zmieniło, nie dzwoni, nie pika przy otwieraniu drzwi.

Uprzejmie proszę o pomoc. Z góry dziękuję
  • REKLAMA
  • #2 20269242
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 20269328
    pawelj85
    Poziom 2  
    Skorzystałem. Nie znalazłem nigdzie informacji, za co odpowiadają poszczególne wyprowadzenia w starym modelu, tzn. V+, V-, +24V. W nowym jest to jasno rozpisane, ale ja nie wiem czy +24v to wywołanie, a np. V- to mikrofon czy słuchawka...
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 20269532
    Ircys
    Specjalista Domofony
    Ocena: 2053
    Stary unifon, to cyfrowy Proel PC999, który jest przystosowany do podłączenia monitora (złącza V+, V-, GND, 24V).
    Jego zamiennikiem jest obecnie PC512: https://proel.pl/nasze-produkty/aparaty/aparat-cyfrowy-pc512/