Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Xiaomi Redmi 6A - Konfigurowanie Androida pod własne potrzeby.

09 Sie 2019 16:23 462 18
  • Poziom 20  
    Witam,

na samym wstępie chciałbym zaznaczyć bardzo wyraźnie, że jestem kompletnie zielony w temacie telefonów. Dla mnie służą do dzwonienia, pisania wiadomości i odtwarzania muzyki. Internet jeśli jest to w porządku, ale od jego braku nie umrę.
    Moja wysłużona Nokia dogorywa a przypomniałem sobie, że na ostatnią gwiazdkę dostałem Xiaomi Redmi 6A. Obrzydliwość jaką budzą we mnie smartfony, to temat na książkę, ale uznałem, że skoro już jest to szkoda kupować coś innego, może z tym czymś dojdę do porozumienia.

Napiszę co chciałbym w nim zmienić, a Was proszę o odpowiedź czy to możliwe a jeśli tak, w jaki sposób można to wykonać.
    Otóż, przede wszystkim mam lekkiego świra na punkcie prywatności swoich danych, tego w jaki sposób są przetwarzane przez Google (i nie tylko), dlatego ceną utraty gwarancji jestem gotów wymienić oprogramowanie na takie, które nie prosi co chwilę o zgodę na dostęp aplikacji do zasobów telefonu, gdzie brak zgody oznacza brak możliwości skorzystania z kalendarza czy kalkulatora.
    Następna rzecz, to potrzeba logowania się do konta Google, które stworzyłem na poczet sprawdzenia możliwości telefonu aczkolwiek nie chciałbym, aby system wymagał zalogowania.
    Kolejna i ostatnia rzecz, z tych, które mnie rażą - czy jest możliwość dezaktywacji przedniej kamery? Z poziomu dodatkowej aplikacji, w ustawieniach bądź gdzieś głębiej, by uruchomienie jej przez nieautoryzowane procesy było niemożliwe, bądź solidnie utrudnione - to mnie naprawdę dobija.