Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vermona Regent 300k godny naprawy

Evening 17 Sep 2005 02:30 6262 18
    Evening
    Level 11  
    Proszę znawców tematu Regent 300k o poradę w kwestiach :
    - buczy, jak dotknę obudowy nie buczy, czasami wcale nie buczy,
    - footswich i tremolo (depth i frequency) nie działa,
    - jakie głośniki założyć żeby sprzęt „oddychał”,
    - nie spotkałem się takimi potencjometrami, w sklepach, (oryginalne mają węglowe końcówki), i czy konieczne są przeróbki.
    Jestem amatorem, (ambitnym) schemat mi przysłali z Vermony, jest identyczny z Waszym. Zalogowałem się żeby samodzielnie rozgryźć ten problem. Pozdrawiam Wojtek.
    janek11389
    Level 42