logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wymiana procesora i karty graficznej w ASUS M4N68T-M-LE-V2

petyfication 23 Sie 2019 03:25 1158 4
REKLAMA
  • #1 18130492
    petyfication
    Poziom 2  
    Witam szybkie pytanie odnośnie doboru procesora oraz karty graficznej. Aktualne podzespoły:

Płyta Główna ASUS M4N68T-M-LE-V2
    Procesor AMD Athlon II X2 255
    Karta graficzna Sapphire Radeon R7 240
    Zasilacz Silentline 425w

Jako, iż jestem kompletnie zielony, tutaj właśnie pojawia się moje pytanie.
    Mianowicie czy opłaca się wymieniać kartę i procesor w tej płycie głównej?
    Jeśli tak, to na jakie? Zależy mi na jak najlepszej wydajności.

Procesor: Zastanawiałem się nad AMD Phenom II X4 965 3,4GHz Black Edition, ale może jest jakiś lepszy, wydajniejszy w podobnych widełkach cenowych.
    Pora na kartę graficzną, tutaj niestety nie mam bladego pojęcia którą.. Myślałem nad NVIDIA GeForce GTX 1050 2GB, ale również nie wiem czy w ogóle będzie "dobra" i pasowała do ww. płyty głównej. Jeśli nie, to też poszukiwałbym czegoś, w podobnych widełkach cenowych.

@Edit1: przy okazji, jakiś dysk SSD 128GB godny polecenia do tego zestawu?
  • REKLAMA
  • #2 18130499
    user64
    Poziom 35  
    Ocena: 690
    Dysk 128GB nie jest opłacalny w zakupie w tej chwili. 240GB kosztuje z 25zł więcej. Musisz przy modernizacji pamiętać jeszcze o wymianie zasilacza.
  • REKLAMA
  • #3 18130505
    petyfication
    Poziom 2  
    user64 napisał:
    Dysk 128GB nie jest opłacalny w zakupie w tej chwili. 240GB kosztuje z 25zł więcej. Musisz przy modernizacji pamiętać jeszcze o wymianie zasilacza.

Jaki zasilacz najlepiej byłoby wziąć? W takim razie jaki dysk w wersji 240GB wszedłby tutaj?
  • REKLAMA
  • #5 18130973
    dt1
    Admin grupy komputery
    Ocena: 8199
    petyfication napisał:
    Mianowicie czy opłaca się wymieniać kartę i procesor w tej płycie głównej?