logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zamiennik zasilacza Led Driver YH12G120-1000CC do lampy IKEA - gdzie kupić?

piotrasz 08 Paź 2019 10:38 4308 11
REKLAMA
  • #1 18208035
    piotrasz
    Poziom 10  
    Ocena: 12
    Witam,
    Niestety, od jakiegoś czasu żarówki led (3x3W), w tej samej lampie, zaczęły migać stroboskopowo jednocześnie. Nawet po wyłączeniu z gniazdka jeszcze przez chwilę migają. Podejrzewam winę zasilacza.
    Nie znam się w ogóle na zasilaczach, więc zwracam się z prośbą o pomoc w znalezieniu odpowiednika, zgodnie z danymi odczytanymi ze oryginalnego zasilacza:
    Led Driver model : YH12G120-1000CC
    PRI : 220-240VAC 50/60Hz 0.3A
    SEC: Constant Current : DC 1000mA
    max. 16V
    Będę ogromnie wdzięczny za naprowadzenie mnie na zamiennik, bo niestety Ikea nic mi nie pomogła, tłumacząc, że lampa pochodzi z 2014 roku i już nie mają do niej części zamiennych.
    pozdrawiam, :-)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18208217
    Mobali
    Poziom 43  
    Ocena: 3746
    Każdy Tani jednoamperowy zasilacz 12V do LED poradzi sobie z tym problemem.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 18208419
    piotrasz
    Poziom 10  
    Dzięki,
    Zastanawiało mnie określenie "constant current", co oznaczałoby "stałoprądowy"? Naczytałem się w necie o zasilaczach stałoprądowych i stałonapięciowych, które podobno są lepsze. Rozumiem, że w tym wypadku nie ma to znaczenia? ;-)
  • Pomocny post
    #4 18208444
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 18208496
    piotrasz
    Poziom 10  
    Tyle, o ile... Ale i tak dzięki za odpowiedź.