Witajcie
jestem początkujący w VBA ale przydałaby mi się jedna opcja
Chciałbym żeby po kliknięciu w komórkę (w komórce byłby tekst np 'wyślij email' etc) wyskakiwało okienko Outlooka do wysłania wiadomości.
Wiadomość miałaby zawierać treść z konkretnej komórki i wysyłać maila pod adres @ z danej komórki.
np w komórce a1 jest mail pod który ma być wysłana wiadomość np kowalski(_at_)jan.pl
w komórce a2 jest treść złączona wiadomości np. ' Dzień dobry, Kontener na miejscu + treści z komórka A3 + komórka A4'
w komórce a3 jest " XXXXX " (gdzie xxx to w moim przypadku nr kontenera)
w komórce a4 są dane kierowcy
w tytule wiadomości np byłby "RAPORT"
finalnie mail wyglądałby tak (po złączeniu tekstów)
do "Kowalski@jan.pl
tytuł" RAPORT"
treść jn:
Dzień dobry
Kontener na miejscu nr XXXXX, dane kierowcy"
+ stopka (standardowo z Outlooka)
myślicie, ze jest opcja to zrobić?
aktualnie działam w Excelu na zasadzie wyskakujących okienek, ale taka opcja ułatwiłaby mi pracę a nie wiem jak się dobrze za to zabrać bo to juz mnie trochę przerasta
jestem początkujący w VBA ale przydałaby mi się jedna opcja
Chciałbym żeby po kliknięciu w komórkę (w komórce byłby tekst np 'wyślij email' etc) wyskakiwało okienko Outlooka do wysłania wiadomości.
Wiadomość miałaby zawierać treść z konkretnej komórki i wysyłać maila pod adres @ z danej komórki.
np w komórce a1 jest mail pod który ma być wysłana wiadomość np kowalski(_at_)jan.pl
w komórce a2 jest treść złączona wiadomości np. ' Dzień dobry, Kontener na miejscu + treści z komórka A3 + komórka A4'
w komórce a3 jest " XXXXX " (gdzie xxx to w moim przypadku nr kontenera)
w komórce a4 są dane kierowcy
w tytule wiadomości np byłby "RAPORT"
finalnie mail wyglądałby tak (po złączeniu tekstów)
do "Kowalski@jan.pl
tytuł" RAPORT"
treść jn:
Dzień dobry
Kontener na miejscu nr XXXXX, dane kierowcy"
+ stopka (standardowo z Outlooka)
myślicie, ze jest opcja to zrobić?