Witam wszystkich,
Noszę się z zamiarem kupna dysku SSD do mojego komputera. Komputer przede wszystkim służy mi do grania w gry. Nie jestem zbyt biegły w tym temacie dlatego zwracam się do Was. Czytałem różne fora, oglądałem dużo filmów - niestety nie znam się na tym. W mojej płycie głównej znajduje się miejsce na dysk SSD M.2. Zastanawiam się czy jest sens zakupu takiego dysku czy lepiej postawić na SSD SATA 2,5 cala. Oglądałem również filmy o klonowaniu z dysku HDD na SSD - wszystkie odnosiły się do dysków 2,5 calowych - czy klonowanie różni się w jakiś sposób jeśli chodzi o dysk M.2? Jakie złącze wybrać? Czy jesteście wstanie polecić jakiś dysk? Myślałem o "Plextor 1TB M.2 PCIe NVMe M9PeG".
Pytanie odnośnie pamięci RAM, czy warto dodać do tych 8 GB jeszcze 16 GB?
Specyfikacja komputera:
System: Windows 10 Pro 64bit
Płyta główna: MSI Z170AC Tomahawk
Procesor: Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
RAM: G.SKILL 8GB 3000MHz Ripjaws V CL15 Red (2x4GB) DDR4
Directx: 12
Dysk twardy: WDC WD10EZEX-08WN4A0 1TB
Sterowniki Nvidia aktualne z dnia 23 marca, Windows update aktualny.
Z góry dziękuje za pomoc.
Noszę się z zamiarem kupna dysku SSD do mojego komputera. Komputer przede wszystkim służy mi do grania w gry. Nie jestem zbyt biegły w tym temacie dlatego zwracam się do Was. Czytałem różne fora, oglądałem dużo filmów - niestety nie znam się na tym. W mojej płycie głównej znajduje się miejsce na dysk SSD M.2. Zastanawiam się czy jest sens zakupu takiego dysku czy lepiej postawić na SSD SATA 2,5 cala. Oglądałem również filmy o klonowaniu z dysku HDD na SSD - wszystkie odnosiły się do dysków 2,5 calowych - czy klonowanie różni się w jakiś sposób jeśli chodzi o dysk M.2? Jakie złącze wybrać? Czy jesteście wstanie polecić jakiś dysk? Myślałem o "Plextor 1TB M.2 PCIe NVMe M9PeG".
Pytanie odnośnie pamięci RAM, czy warto dodać do tych 8 GB jeszcze 16 GB?
Specyfikacja komputera:
System: Windows 10 Pro 64bit
Płyta główna: MSI Z170AC Tomahawk