matijas1994 wrote: Jutro dokładnie dowiem się co to za model
Ja wiem, że to pierwsza seria - ale tak dla porządku i zgodności z regulaminem i dobrymi obyczajami wypadałoby coś więcej o tym aucie wykrztusić...
1228 to 12 ton i 280 koni. Mógł być zrobiony ćwierć wieku temu lub wczoraj.
No więc bezpiecznik o numerze 12 (też tej informacji nie podałeś - dobrze że chociaż jest fota) ma oryginalnie 10 amperów. Czyli już ktoś kombinował, że jak pali to wsadzi mocniejszy i będzie dobrze. Ale jak widać nie jest. Oczywiście wiesz o tym, że takie "naprawy" polegające na wymianie bezpiecznika na mocniejszy to prosta droga do zjarania instalacji? Ale chyba wiesz - bo pytasz na forum.
Specjalnie dla ciebie zamieściłem poniżej zdjęcia spisu bezpieczników dla Atego lekkiego I oraz II serii
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=18562792#18562792
Jesteś pewien, że bezpiecznik pali się PO URUCHOMIENIU SILNIKA - a nie już po załączeniu zapłonu? Niby napisałeś jasno, ale znając opowieści na forum wolę się upewnić.