logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak prawidłowo podłączyć unifon Cyfral Smart-5P bez schematu?

Knapie 26 Mar 2020 18:49 5574 10
REKLAMA
  • #1 18562647
    Knapie
    Poziom 2  
    Cześć, piszę w sprawie podłączenia nowego unifonu, jak w tytule Cyfral 5p.
    Jestem kompletnym laikiem w tej sprawie.
    Szukałem tutaj info na ten temat i popróbowałem różnych rozwiązań ale bezskutecznie.
    Problem w tym że nie mam zdjęcia starego domofonu i wskazówek jak było po podłączane. Wiem, że tylko 4 kabelki były podłączone, a dwa pozostawały luźne. Obecnie nie podłączone pozostaje jeden z czerwonych oraz ten brązowy.
    Obecnie sytuacja wygląda jak na zdjęciu
    ZW 1 - zdjęte
    ZW2 - założone
    ZW3 - założone
    pytanie czy te zaworki mają przód tył? lewo prawo?
    Jesteście w stanie nakierować jak to powinno być podłączone? jaki kolor gdzie?
    z góry dziękuję i pozdrawiam

• REKLAMA
  • #2 18562788
    suworow
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1276
    Knapie napisał:
    Szukałem tutaj info na ten temat i popróbowałem różnych rozwiązań ale bezskutecznie.

Jakoś słabo kolega szukał ;)

Gdyby kolega przeczytał poradnik sąsiadujący z kolegi tematem to by wiedział dwie rzeczy:
    1.To że warto się upewnić, czy unifon nadaje się do systemu zainstalowanego w budynku.
    2. jeżeli unifon pasuje do instalacji, to jak go podłączyć na słuch.
    Zapraszam do lektury.
  • REKLAMA
  • #3 18564504
    Knapie
    Poziom 2  
    Dzięki za odpowiedź.
    Przyznaje się, że jest to dla mnie skomplikowane i z tego powodu poszukuję tutaj rozwiązania.
    Idąc opisanymi krokami doszedłem do tego miejsca które przedstawione jest na zdjęciu w pierwszym poście.
    Na dole po wybraniu numeru automatycznie zapala się error a dokładnie "OFF" i nic nie dzwoni.