logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Głośniki z kina domowego do tv - Nie wiem jak podłączyć głośniki z kina domowego

kazer94 27 Mar 2020 12:44 1641 8
REKLAMA
  • #1 18564495
    kazer94
    Poziom 9  
    Ocena: 3
    Hej :D

Jestem zielony jak chodzi o takie rzeczy więc proszę o pomoc. Z góry dziękuję wszystkim za poświęcony czas :D

Krótko I na temat:

Mam głośniki samsung od kina domowego 5.1, które mają wyjście jak w zwykłym kablu głośnikowym

Głośniki z kina domowego do tv - Nie wiem jak podłączyć głośniki z kina domowego

Chce podłączyć je bezpośrednio do tv z takimi wejściami

Wiem, że potrzebuje amplituner :D dlatego chciałbym wiedzieć :

1.Jaki amplituder ?
    2. Jaki kabel z głośników do amplitudera
    3. Czy z aplitudera do tv mam podłączyć się przez kabel optyczny?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 18564672
    kazer94
    Poziom 9  
    Chodzi o to, że mam DVD, ale nie chce go podłączać bo po pierwsze ma zepsuty laser, a po drugie nie chce uruchamiać dodatkowego sprzętu.
    Zamiast głośników w telewizorze, chce żeby dźwięk wychodził z kolumn. Na telewizorze raczej oglądam Netflixa niż słucham muzyki
  • REKLAMA
  • #4 18564905
    DjMapet
    Poziom 43  
    Ocena: 1714
    W TV nie ma wyjść na pasywne kolumny, więc nie da się ich podłączyć bezpośrednio do TV.
    Te kolumny muszą być zasilane jakimś wzmacniaczem.

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #7 18565032
    DjMapet
    Poziom 43  
    Najpierw napisz: ile masz tych kolumn, podaj impedancję poszczególnych kolumn, oraz przyczynę nie zastosowania do ich zasilenia, wzmacniacza Twojego DVD?

Osobiście, raczej nie polecam nikomu sprzętów VK.

Pozdrawiam.
  • #8 18565197
    kazer94
    Poziom 9  
    Wow, ciężko powiedzieć . Muszę sprawdzić w instrukcji lub poszukać informacji w internecie, bo tak na szybko to ciężko będzie odpowiedzieć.