Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Amica ZIA 6415 - nie wypompowuje wody

Shacko1 04 May 2020 00:58 351 6
    Shacko1
    Level 2  
    Witajcie, wprowadziłem się do mieszkania, po wcześniejszych lokatorach została zmywarka, pracowała prawidłowo przez 3 tygodnie aż do dzisiaj. Przy próbie włączenia usłyszałem dźwięk „pyk” i nic, wyczyściłem filtr pozbyłem się zaległej wody (woda mnie zdziwiła ze zmywarka nie wypompowała jej) wsypałem Kreta, Udało się włączyć, po 15 min pracy usłyszałem głośne buczenie „Bzzzz” szybko otworzyłem zmywarkę woda została nie wypompowana a przy kolejnej próbie włączenia słychać głośne buczenie.
    Proszę o poradę jestem zielony w tych sprawach.
  • Helpful post
    wiktoriano85
    Level 10  
    Sprawdź jeszcze wąż odprowadzający wodę czy wchodzi do odpływu zlewu czy do ściany, ja myślałem, że w pralce mi pompa siadła, okazało się, że jak wchodzi do ściany to był taki syfon z kulką i za nim był straszny syf i tam zatrzymywała się woda, dodatkowo zbadaj palcami dalej czy nie ma jakiegoś syfu dalej.
    cyferblat
    Level 23  
    Musisz sprawdzić miejsce gdzie jest sitko. Tam jest fragment pompy, która wylewa wodę. Może nie umie się obracać, bo jakaś pozostałość jedzenia ją blokuje. Usuń wodę gąbką zaświeć latarką, zobacz, pokręć!
    :arrow: Poprawiłem TONI_2003
    Shacko1
    Level 2  
    Pojawił się następny problem, po udanej próbie oczyszczenia zmywarka zaczęła wypompowywać wodę po włączeniu, lecz pojawił się kolejny problem otóż po włączeniu trybu słychać dźwięk pompy ktora cały czas pracuje i zmywarka nie przechodzi na kolejny etap czyli napełnienia zmywarki wodą ciagle słychać działająca pompę
    Jakieś sugestie?
    cyferblat
    Level 23  
    Zobacz czy pod zmywarką nie ma wody? Wyświetla jakiś błąd? Napisz co zrobiłeś i zrób zdjęcie miejsca.
    Shacko1
    Level 2