Witam Szanownych Forumowiczów.
Z góry przepraszam jeśli to niewłaściwy dział.
Mam problem ze słuchawkami JBL Endurance Dive, które zakupiłem 2 miesiące temu. Po pewnym czasie telefon (Huawei Mate 20 Lite) przestał wykrywać mikrofon w słuchawkach (dźwięk jest normalnie odtwarzany i wszystkie inne opcje słuchawek działają).
Po połączeniu słuchawek z PC (win 10) przez port BT USB problem dalej występuje, w ustawieniach dźwięku widać, że mikrofon wyłapuje dźwięki ale w rejestratorze dźwięku nic nie nagrywa. Działanie " Rozwiąż problemy" wykryło "rodzajowy sterownik audio" czy coś takiego (nie wiem o co chodzi). Chyba nie ma sensu wymieniać słuchawek na nowe bo sytuacja się powtórzy. Dodam jeszcze, że używałem aplikacji Zoom i Microsoft Teams.
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
Z góry przepraszam jeśli to niewłaściwy dział.
Mam problem ze słuchawkami JBL Endurance Dive, które zakupiłem 2 miesiące temu. Po pewnym czasie telefon (Huawei Mate 20 Lite) przestał wykrywać mikrofon w słuchawkach (dźwięk jest normalnie odtwarzany i wszystkie inne opcje słuchawek działają).
Po połączeniu słuchawek z PC (win 10) przez port BT USB problem dalej występuje, w ustawieniach dźwięku widać, że mikrofon wyłapuje dźwięki ale w rejestratorze dźwięku nic nie nagrywa. Działanie " Rozwiąż problemy" wykryło "rodzajowy sterownik audio" czy coś takiego (nie wiem o co chodzi). Chyba nie ma sensu wymieniać słuchawek na nowe bo sytuacja się powtórzy. Dodam jeszcze, że używałem aplikacji Zoom i Microsoft Teams.
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.