logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak poprawnie podłączyć domofon 6-żyłowy? Model PA456 marki Proel

Micsuj 02 Wrz 2020 12:13 2367 9
REKLAMA
  • #1 18902347
    Micsuj
    Poziom 5  
    Ocena: 2
    Dzień dobry, zakupiłem ostatnio słuchawkę do domofonu tak aby wymienić stary popsuty model, okazało się jednak ze montaż sprawił mi niespodziewane problemy, żadna z konfiguracji kabli które odnalazłem w internecie nie skutkuje pełnym działaniem. Nie znam się na podłączaniu domofonów, jestem totalnym laikiem. Proszę o pomoc

Jest to domofon domowy, mam dostęp do obu elementów. Dolny domofon służący do dzwonienia do drzwi jest stary ale działa, załączam jego układ kabli (jeśli trzeba mogę go konfigurować). Druga cześć domofonu ze słuchawką znajdująca się w domu wyglada następująco (załączam zdjęcie). Bardzo proszę o wskazanie mi właściwej kombinacji połączenia tak aby domofon jako całość sprawnie działał

Aparat w domu to analogowy model PA456 marki Proel. Danych domofonu zewnetrznego nie posiadam.

Skróty jakie widnieją na domofonie zewnętrznym to kolejno od lewej GND, P, MCC, GL, SYG, I, II

Jak poprawnie podłączyć domofon 6-żyłowy? Model PA456 marki Proel Jak poprawnie podłączyć domofon 6-żyłowy? Model PA456 marki Proel
  • REKLAMA
  • #2 18902406
    ta_tar
    Poziom 41  
    Ocena: 2035
    Micsuj napisał:
    Aparat w domu to analogowy model PA456 marki Proel.
    To jest stary unifon a nowy jaki zakupiłeś?
  • #3 18902411
    Micsuj
    Poziom 5  
    ta_tar napisał:
    Micsuj napisał:
    Aparat w domu to analogowy model PA456 marki Proel.
    To jest stary unifon a nowy jaki zakupiłeś?

Nowo zakupiony aparat to analogowy aparat PA456 możliwy do podłączenia od 2 do 6 kablowego
  • REKLAMA
  • #4 18902417
    ta_tar
    Poziom 41  
    Micsuj napisał: