Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

kluczyk bezdotykowy - zagubiony kluczyk bezdotykowy

piotrasz 11 Sep 2020 13:38 3432 21
    piotrasz
    Level 10  
    Witam.
    Mam problem ze znalezieniem zgubionego kluczyka bezdotykowego do auta. Wiem na pewno, że zginął gdzieś w domu. Niestety pomimo usilnych poszukiwań od wielu dni, nie udaje się go znaleźć.
    Czy istnieje jakieś urządzenie przy pomocy którego udałoby się namierzyć taki kluczyk? Nie znam się na elektronice zbytnio, jednak domyślam się, że skoro samochód wykrywa obecność kluczyka gdy jest w pobliżu (np. rozkładając lusterka), w podobny sposób mogłoby go coś wykryć.
    Nie proszę oczywiście o poradę wymontowania z auta całego systemu rozpoznawania kluczyka bezdotykowego, ale o jakiś prostszy sposób. Wykrywacz do metalu też chyba raczej nie wchodzi w grę, ze względu na zbyt dużą ilość metalowych przedmiotów w domu.
    Będę ogromnie wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Pozdrawiam wszystkich.
    adamski123
    Level 20  
    Witam, jedynym sposobem to goście z walizką co kradną samochody, a tak na poważnie to szukaj aż znajdziesz. pozdro
    piotrasz
    Level 10  
    O sposobie "na walizkę" słyszałem, jednak raczej ze złodziejami samochodów wolałbym nie mieć do czynienia. Drugi sposób "na wyrywacz kabli" wypróbuję, bo mam gdzieś takowy kupiony i nawet jeszcze ani razu nie używany (dzięki!). ;-)
    Jeśli komukolwiek przyjdzie jeszcze jakiś inny (nawet odrobinę szalony) pomysł do głowy - piszcie. Na pewno napiszę o efektach poszukiwań.
    adamski123
    Level 20  
    Ciekawy temat siedzę w branży kluczykarskiej paręnaście lat i sam chciał bym poznać inny sposób na szukanie keylessa (jak kluczyk jest w domu to się znajdzie)
    Tommy82
    Level 41  
    @xury
    To chyba nie zadziała
    Nie znam się ale się wypowiem.