logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Grohe, głośno spłukuje wodę oraz nie obmywa misy

maaarcinW 12 Wrz 2020 13:02 16425 4
REKLAMA
  • #1 18919605
    maaarcinW
    Poziom 8  
    Ocena: 15
    Witajcie. Posiadam stelaż podtynkowy Grohe, oraz misę Cersanit. Wcześniej tego nie zauważałem, ale od kiedy wykończona została łazienka na górze domu, widzę że z wc na dole jest coś nie tak. Mianowicie, bardzo głośno spłukuje wodę (jak by za duże ciśnienie?) oraz nie obmywa do okoła misy, tylko większość wody leci centralnie do dołu. Jakie mogą być przyczyną? Regulowalem ilość spłukiwanej wody, ale brak jakiejkolwiek różnicy. W załączeniu filmik jak to wygląda. Będę wdzięczny za porady jak to wyprostować, zaznaczę że jestem kompletnym laikiem.
    Załączniki: Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • REKLAMA
  • #2 18919825
    adamjur1
    Poziom 42  
    Ocena: 999
    Głośno napełnia - ciśnienie w instalacji, przykręć zaworem na podłączeniu płuka.
    A kierunek spłukiwania - jeżeli nie zapchało się coś w muszli to wygląda na wadliwą...
    Czy na górze masz taki sam układ?
    Pozdr. J.
  • REKLAMA
  • #3 18925006
    maaarcinW
    Poziom 8  
    Nie, napełnia się ok, cichutko. Już sam zrzut wody jest głośny. Na górze jest inny zestaw, ale nigdzie nie słyszałem żeby tak głośno to działało.
  • REKLAMA
  • #4 18952580
    strucel
    Poziom 36  
    Ocena: 619
    O ile pamiętam wewnatrz muszli jest plastikowa rurka która kieruje część wody na boczne odpływy - może jakaś mądra głowa przy montażu ją usuneła albo w fabryce zapomnieli wstawić, sam stelaż jaki by nie był daje wodę do miski tylko jedną rurą więc za to nie odpowiada.
  • #5 19012975
    maaarcinW
    Poziom 8