logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Electrolux EWT1266EDW - uszkodzenie bębna, możliwość wymiany łożyska?

Majkel35 25 Paź 2020 11:44 10044 9
REKLAMA
  • #1 18998613
    Majkel35
    Poziom 6  
    Ocena: 6
    Witam,
    Wczoraj żona poinformowała mnie, że nasza pralka Electrolux model EWT1266EDW zaczęła głośno chodzić ("walić"). Po zdjęciu bocznej obudowy wypadło kilka elementów, pokazanych na zdjęciu. Ogólnie cały bęben pralki jakby teraz się opuścił/oberwał, bo nawet drzwiczki od wkładania prania się przesunęły. Przede wszystkim mam wrażenie, że ta zielona część się ukręciła.

Nie znam się na pralkach, dlatego potrzebuje od Was wsparcia. Co uległo uszkodzeniu? Czy jest sens naprawiać? Jeśli tak to, co musiałbym wymienić (mile widziane numery części, jakie bym musiał kupić). Wszelkie porady będą bardzo mile widziane. Dziękuje!

Edit:
    Doczytałem, że posypało się łożysko. Czy mogę je wymienić jak widzę że coś tam się ukręciło? Dodatkowo czy od łożyska "bęben wisi"? Czy jeszcze coś mogło się uszkodzić?
    Electrolux EWT1266EDW - uszkodzenie bębna, możliwość wymiany łożyska? Electrolux EWT1266EDW - uszkodzenie bębna, możliwość wymiany łożyska? Electrolux EWT1266EDW - uszkodzenie bębna, możliwość wymiany łożyska?
  • REKLAMA
  • #2 18998644
    Pedros050
    Poziom 43  
    Ocena: 3913
    Odkręć osłonę z drugiej strony od strony koła pasowego być może krzyżak oberwany tu widać że wyciek wody jest z pod łożyska.
  • REKLAMA
  • #3 18998721
    Majkel35
    Poziom 6  
    PITERRR napisał:
    Odkręć osłonę z drugiej strony od strony koła pasowego być może krzyżak oberwany tu widać że wyciek wody jest z pod łożyska.