Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nawigacja CLARION MAP780 - Czy jest sprawna,jak sprawdzić .

7936 19 Nov 2020 18:17 822 10
    7936
    Level 18  
    Witam. Mam taką nawigację jak w tytule. Nie znam się na tym, a chciał bym sprawdzić czy wszystko z nią jest w porządku.
    Po włączeniu pokazuje mi ekran jak na zdjęciu.
    Nie mam do niej karty pamięci. Jak to uruchomić. Mogę prosić o instrukcje krok po kroku.
    jajacekpl
    Level 24  
    Jakby co ROM do Clariona 780:
    Spoiler:
    http://chomikuj.pl/a_krakow/GPS+nawigacje/Clarion+nawigacja+GPS/Clarion_780
    7936
    Level 18  
    zadam64 wrote:
    Najpierw to poczytaj a pozniej mozesz cos robic w oprogramowaniu urzadzenia.

Już to też czytałem,ale o moim zagadnieniu nie znalazłem informacji . To jest instrukcja dla w pełni działającego urządzenia. A u mnie nie działa tak jak powinien.
    7936
    Level 18  
    Zapoznam się z każdym postem, i każdym dokumentem.
    Jak już wspomniałem, nie znam się na tych urządzeniach, ale wygląda mi to na zwykły brak systemu Windows.
    Nie wiem czy w tych urządzeniach system wgrywa się do urządzenia bez karty pamięci, czy na kartę pamięci.
    A jeżeli miał by być system na karcie pamięci, to jak go wgrać na kartę. I skąd WinCE 5 pobrać dla tego urządzenia.
    wojtek1234321
    Level 35  
    7936 wrote:
    A jeżeli mial by być system na karcie pamięci, to jak go wgrać na kartę. I skąd wince 5 pobrać dla tego urządzenia.
    Post wyżej podałem wszystko wraz z instrukcją. Skopiować pliki i postępować zgodnie z instrukcją i być może ruszy... Tylko potrzebna jest karta nie większa jak 2 GB sformatowana jako FAT16, rozpakować archiwum i zacząć zgodnie z instrukcją od plików Win CE ROM...
    Jak widać na załączonym zdjęciu urządzenie to jest cały czas w menu serwisowym...
    7936
    Level 18  
    wojtek1234321 wrote:
    7936 wrote: