logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nawigacja CLARION MAP780 - Czy jest sprawna,jak sprawdzić .

7936 19 Lis 2020 18:17 1416 10
REKLAMA
  • #1 19055210
    7936
    Poziom 18  
    Ocena: 79
    Witam. Mam taką nawigację jak w tytule. Nie znam się na tym, a chciał bym sprawdzić czy wszystko z nią jest w porządku.
    Po włączeniu pokazuje mi ekran jak na zdjęciu.
    Nie mam do niej karty pamięci. Jak to uruchomić. Mogę prosić o instrukcje krok po kroku.
    Załączniki:
    • Nawigacja CLARION MAP780 - Czy jest sprawna,jak sprawdzić . 20201119_181320.jpg (1.54 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 19056394
    zadam64
    Poziom 39  
    Ocena: 739
    Najpierw to poczytaj a pozniej mozesz cos robic w oprogramowaniu urzadzenia.
    Załączniki:
    • MAP670_770_soft_pl,0.pdf (4.25 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #3 19057150
    jajacekpl
    Poziom 25  
    Ocena: 268
    Jakby co ROM do Clariona 780:
    Spoiler:
    http://chomikuj.pl/a_krakow/GPS+nawigacje/Clarion+nawigacja+GPS/Clarion_780
  • REKLAMA
  • #4 19058613
    7936
    Poziom 18  
    zadam64 napisał:
    Najpierw to poczytaj a pozniej mozesz cos robic w oprogramowaniu urzadzenia.

Już to też czytałem,ale o moim zagadnieniu nie znalazłem informacji . To jest instrukcja dla w pełni działającego urządzenia. A u mnie nie działa tak jak powinien.
  • #5 19058802
    wojtek1234321
    Poziom 36  
    Ocena: 1133
    Może to coś pomoże...
    I tak nie działa, co najwyżej "uwali ją na amen"... :cry:
    Załączniki:
    • Odblokowanie i instrukcja instalacji Clarion MAP780.txt (4.71 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Clarion MAP780.rar (98.18 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #6 19059961
    7936
    Poziom 18  
    Zapoznam się z każdym postem, i każdym dokumentem.