logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór karty dźwiękowej USB lub miksera do mikrofonu Behringer XM8500 i płyty GA-H61M-S2PV rev 2.0

MonitorLG000 15 Gru 2020 17:08 648 11
REKLAMA
  • #1 19116233
    MonitorLG000
    Poziom 4  
    Ocena: 3
    Witam, nie znam się na sprzęcie audio ale poszukuję jakieś karty dźwiękowej najlepiej na USB lub miksera który mógłby pełnić podobną rolę. Nie szukam dobrego sprzętu tylko dostatecznego do mojego mikrofonu Behringer XM8500, który działa bardzo bardzo cicho na mojej zintegrowanej karcie. Posiadam płytę główną GA-H61M-S2PV rev 2.0 i niestety na tej karcie nic nie słychać, a jak ustawię więcej dB to szumi okropnie i na pewno lepiej brzmi mikrofon za 20 zł. Chciałem by owy mikrofon był normalnie słyszalny i bez większych szumów. Wiem, że cena nie za duża ale w gre wchodzi też OLX. Co polecacie jeżeli chodzi o używane karty, a co jeżeli nowe? Mikrofon ma wejście mini jack czyli 3.5.
  • REKLAMA
  • #3 19142878
    MonitorLG000
    Poziom 4  
    A czym się różni presonus audio box USB 96 od presonus audio box USB bez tej liczby na końcu? Pytam bo tych drugich jest więcej w formie używanych, a jako nowe są w podobnej cenie. Modelu z liczbą 96 trudniej mi znaleźć.
    Dobór karty dźwiękowej USB lub miksera do mikrofonu Behringer XM8500 i płyty GA-H61M-S2PV rev 2.0
  • REKLAMA
  • #4 19142985
    DjMapet
    Poziom 43  
    Ocena: 1718
    @MonitorLG000 przede wszystkim napisz do czego Ci konkretnie jest ten sprzęt potrzebny a "96" to zapewne (cytat): "Dostępne częstotliwości próbkowania (kHz): 44.1, 48, 88.2, 96,"

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #5 19143027
    zulusj23
    Poziom 25  
    Ocena: 103
    Ten mikrofon, to mikrofon dynamiczny. A sprzedawcy piszą o wysokim poziomie sygnału jaki jest w stanie wygenerować. Wydaje mi się, że nie powinien sprawiać problemów nawet z kartą zintegrowaną.